Lediga jobb som Övriga administrations- och servicechefer i Hallstahammar

Se lediga jobb som Övriga administrations- och servicechefer i Hallstahammar. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Hallstahammar som finns hos arbetsgivaren.

KVALITETSCHEF till mycket framgångsrikt medtechföretag!!

Q i Mälardalen AB söker kunnig KVALITETSCHEF till Reison Medical AB Reison Medical AB är ett medicintekniskt företag som tillverkar och säljer tillbehör till operationsbord. Företaget har sitt säte i Hallstahammar och levererar sina produkter till ett 25-tal länder världen över.  Företaget är certifierade enligt ISO 13485, har fn10 anställda och omsatte 2021 ca 32 Miljoner SEK. Bolaget har en vision om att kunna växa 15-20% per år i en marknad som har... Visa mer
Q i Mälardalen AB söker kunnig KVALITETSCHEF till Reison Medical AB


Reison Medical AB är ett medicintekniskt företag som tillverkar och säljer tillbehör till operationsbord.

Företaget har sitt säte i Hallstahammar och levererar sina produkter till ett 25-tal länder världen över.  Företaget är certifierade enligt ISO 13485, har fn10 anställda och omsatte 2021 ca 32 Miljoner SEK. Bolaget har en vision om att kunna växa 15-20% per år i en marknad som har stor potential.
Företaget är stabilt och välmående och är känt för att alltid ge sina kunder en utmärkt service och support. Se mer på länken https://reison.se/sv/?gclid=CjwKCAjwiOCgBhAgEiwAjv5whPRTNmiOLiwYg5sFOp3eFbXO154sFauh-4ISrMDYxCQjS_04BYjcwRoCALwQAvD_BwE

 

Beskrivning och arbetsuppgifter

Kvalitetsledning, Tekniska filer och dess dokumentation, ERP system.
Du kommer att ha ett övergripande ansvar för bolagets kvalitetsledningsarbete och agera som ledningens representant i kvalitetsrelaterade frågor, samt ha en viktig funktion i företagets produktutvecklingsprocesser och ansvara för alla Tekniska filer. Ditt arbete innefattar även att ha huvudansvaret för företagets ERP system.

I ditt dagliga arbete ska du tillse att de direktiv och standarder som krävs av bolaget för att bedriva verksamhet inom Medicinsk Teknik efterlevs. Du ansvarar för att bolaget till fullo efterlever alla processer i enlighet med ISO 13485 vilket bland annat innebär löpande avvikelsehantering, rapportering till myndigheter, fortlöpande arbete att övervaka uppfyllande av arbetsprocesser, eftermarknadsbevakning, uppfyllande av företagets mål (KPI:er), tillse att företaget genomför internrevisioner samt svarar upp och driver arbetet med ISO revisioner.

Du är sammankallande till Ledningens genomgångar. Du ansvarar för att produktutvecklingsprocessen efterlevs enligt tidsplanen och att samtliga tekniska filer uppfyller alla standardiserade krav.



Kvalifikationer

- Dokumenterad expertis/erfarenhet gällande ISO13485
- Högskoleexamen och minst ett (5) års yrkeserfarenhet av regleringsfrågor
eller kvalitetsledningssystem på området för medicintekniska produkter
- Yrkeserfarenhet inom produktutveckling och konstruktion.
- Erfarenhet från medicintekniskt industriellt arbete.
- Dokumenterad ledarskapserfarenhet
- Skall behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift
- Goda kunskaper i PPT/word/excel
- Tydlig i sitt ledarskap
- Principfast när det gäller de regelverk som skall följas
- Noggrann med detaljer
- Ordningsam, organiserad och uthållig
- Förmåga att inhämta kunskap som är viktig för verksamheten såsom nya direktiv,
uppdateringar av lagar och standarder, nya regelverk etc.
- Kommunikativ i tal och skrift svenska/engelska
- Skall kunna hantera många olika projekt samtidigt
- Vara fokuserad
- Stresstålig
- Vara pådrivande i att hålla tidsplaner
- Kvalitetsmedveten
- Förmåga att samarbeta i grupp
- Förmåga att oavsett eget tyckande fullfölja styrelsens uppsatta mål

Villkor
Marknadsmässig lön och övriga villkor
Start så fort som möjligt
Om du bor på annan ort än Hallstahammar, tillåter Reison Medical AB att man arbetar hemifrån till viss del och är på fabriken i Hallstahammar i begränsad omfattning.
Det här är en rekrytering. Du blir alltså anställd direkt av Reison Medical AB.

Blir du nyfiken och har frågor?? Ring gärna Henrik Nitz 070-160 20 91
Vi kan komma att anställa före sista ansökningsdatum.

 





 

 





Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer. Visa mindre

KVALITETSCHEF till mycket framgångsrikt medtechföretag!!

Q i Mälardalen AB söker kunnig KVALITETSCHEF till Reison Medical AB Reison Medical AB är ett medicintekniskt företag som tillverkar och säljer tillbehör till operationsbord. Företaget har sitt säte i Hallstahammar och levererar sina produkter till ett 25-tal länder världen över.  Företaget är certifierade enligt ISO 13485, har fn10 anställda och omsatte 2021 ca 32 Miljoner SEK. Bolaget har en vision om att kunna växa 15-20% per år i en marknad som har... Visa mer
Q i Mälardalen AB söker kunnig KVALITETSCHEF till Reison Medical AB


Reison Medical AB är ett medicintekniskt företag som tillverkar och säljer tillbehör till operationsbord.

Företaget har sitt säte i Hallstahammar och levererar sina produkter till ett 25-tal länder världen över.  Företaget är certifierade enligt ISO 13485, har fn10 anställda och omsatte 2021 ca 32 Miljoner SEK. Bolaget har en vision om att kunna växa 15-20% per år i en marknad som har stor potential.
Företaget är stabilt och välmående och är känt för att alltid ge sina kunder en utmärkt service och support. Se mer på länken https://reison.se/sv/?gclid=CjwKCAjwiOCgBhAgEiwAjv5whPRTNmiOLiwYg5sFOp3eFbXO154sFauh-4ISrMDYxCQjS_04BYjcwRoCALwQAvD_BwE

 

Beskrivning och arbetsuppgifter

Kvalitetsledning, Tekniska filer och dess dokumentation, ERP system.
Du kommer att ha ett övergripande ansvar för bolagets kvalitetsledningsarbete och agera som ledningens representant i kvalitetsrelaterade frågor, samt ha en viktig funktion i företagets produktutvecklingsprocesser och ansvara för alla Tekniska filer. Ditt arbete innefattar även att ha huvudansvaret för företagets ERP system.

I ditt dagliga arbete ska du tillse att de direktiv och standarder som krävs av bolaget för att bedriva verksamhet inom Medicinsk Teknik efterlevs. Du ansvarar för att bolaget till fullo efterlever alla processer i enlighet med ISO 13485 vilket bland annat innebär löpande avvikelsehantering, rapportering till myndigheter, fortlöpande arbete att övervaka uppfyllande av arbetsprocesser, eftermarknadsbevakning, uppfyllande av företagets mål (KPI:er), tillse att företaget genomför internrevisioner samt svarar upp och driver arbetet med ISO revisioner.

Du är sammankallande till Ledningens genomgångar. Du ansvarar för att produktutvecklingsprocessen efterlevs enligt tidsplanen och att samtliga tekniska filer uppfyller alla standardiserade krav.



Kvalifikationer

- Dokumenterad expertis/erfarenhet gällande ISO13485
- Högskoleexamen och minst ett (5) års yrkeserfarenhet av regleringsfrågor
eller kvalitetsledningssystem på området för medicintekniska produkter
- Yrkeserfarenhet inom produktutveckling och konstruktion.
- Erfarenhet från medicintekniskt industriellt arbete.
- Dokumenterad ledarskapserfarenhet
- Skall behärska svenska och engelska flytande i tal och skrift
- Goda kunskaper i PPT/word/excel
- Tydlig i sitt ledarskap
- Principfast när det gäller de regelverk som skall följas
- Noggrann med detaljer
- Ordningsam, organiserad och uthållig
- Förmåga att inhämta kunskap som är viktig för verksamheten såsom nya direktiv,
uppdateringar av lagar och standarder, nya regelverk etc.
- Kommunikativ i tal och skrift svenska/engelska
- Skall kunna hantera många olika projekt samtidigt
- Vara fokuserad
- Stresstålig
- Vara pådrivande i att hålla tidsplaner
- Kvalitetsmedveten
- Förmåga att samarbeta i grupp
- Förmåga att oavsett eget tyckande fullfölja styrelsens uppsatta mål

Villkor
Marknadsmässig lön och övriga villkor
Start så fort som möjligt
Om du bor på annan ort än Hallstahammar, tillåter Reison Medical AB att man arbetar hemifrån till viss del och är på fabriken i Hallstahammar i begränsad omfattning.
Det här är en rekrytering. Du blir alltså anställd direkt av Reison Medical AB.

Blir du nyfiken och har frågor?? Ring gärna Henrik Nitz 070-160 20 91
Vi kan komma att anställa före sista ansökningsdatum.

 





 

 





Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer. Visa mindre

Utvecklings- och administrativ chef

Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög k... Visa mer
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet.

Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök.

Kommunstyrelseförvaltningens uppdrag är att stödja kommunstyrelsen i arbetet att utveckla Hallstahammar och att leda och samordna kommunens angelägenheter. Förvaltningen har tydligt ansvar att med helhetssyn arbeta med de långsiktiga och strategiska framtidsfrågorna. I ansvarsområdet ingår även att ge förvaltningar och förtroendevalda stöd och underlag för beslut.
Kommunstyrelseförvaltningen är indelad i verksamhetsområdena:
• Ekonomi- och finans
• HR
• Samhällsbyggnad och näringsliv
• Utveckling och administration
Kommunstyrelseförvaltningen leds av kommunchefen Åsa Öberg Thorstenson. Verksamhetsområdena leds i sin tur av områdes- och enhetschefer. Antal anställda: cirka 65 medarbetare.


ARBETSUPPGIFTER
Kommunstyrelseförvaltningen söker nu en UTVECKLINGS- OCH ADMINISTRATIV CHEF

I uppdraget ingår att leda enheten för strategisk utveckling och planering, kundcenter och nämndkansli, sammanlagt dryga 20 medarbetare. Kundcenter respektive nämndkansli har i sin tur varsin verksamhetschef.

• Enheten för strategisk utveckling och planering driver och ansvarar för samordning av kommunövergripande frågor, utveckling av strategier och arbetssätt samt bistå med operativt stöd i syfte att skapa en modern och hållbar kommun. Enhetens medarbetare arbetar bland annat med hållbarhets- och miljöstrategiska frågor, IT-utveckling/digitalisering, intern och extern kommunikation, säkerhets- och beredskapssamordning, nationella minoriteter och demokratiutveckling.

• Kundcenter är en väg in till kommunen för kommuninvånare, besökare och företag. Kundcenter informerar och vägleder om kommunens verksamheter via telefon, besök, e-post och e-tjänster. Kundcenter är övergripande ansvarig för växel, telefoni, skrivare/kopiatorer, posthantering samt fordonshantering.

• Nämndkansliet ansvarar för ärendehanteringsprocessen för kommunens alla nämnder. Det innebär bland annat ansvar för sammanträden, arkiv och diarium. Avdelningen har det övergripande ansvaret för kommunens dokument- och ärendehanteringssystem och sammanträdesadministration och bistår verksamheterna inom kommunen med råd och stöd avseende dokument- och ärendehantering. Nämndkansliet ansvarar för kommunens officiella anslagstavla, genomförande av allmänna val och EU-val.

I chefsuppdraget ingår personalansvar och ansvar för ekonomi i balans, att arbeta för helhetssyn och att utöva ett väl anpassat ledarskap i nära samverkan.

Chefen för utveckling- och administration är direkt underställd kommunchef Åsa Öberg Thorstenson och ingår i kommunens ledningsgrupp och har därmed en viktig roll i det kommunövergripande strategiska arbetet.

Uppdraget utgår från vår vision att Hallstahammars kommun ska kännetecknas av ledorden "Enkelt och nära", "Nytänkande och kreativt" samt "Ansvar och engagemang". Du ansvarar tillsammans med dina medarbetare och med kommunledningsgruppen för att driva utvecklingen i förvaltningen och hela kommunen framåt.
Du har en central roll i arbetet med utveckling och kvalitetssäkring inom kommunstyrelseförvaltningen. Du har också en central roll i arbetet med vår politiska styrning där du till exempel kan vara föredragande av ärenden, utreda, skriva remissvar.

KVALIFIKATIONER
Som person vill du uppnå resultat och tänker proaktivt. Du är van att samarbeta med olika professioner och hålla fler processer i gång samtidigt. Du har förmåga att snabbt greppa nya kunskapsområden och tillsammans med dina medarbetare och kollegor omsätta dessa i konkreta strategier och lösningsförslag. Du har också förmågan att se hur olika frågor påverkar hela organisationen.
Du är en god kommunikatör i både tal och skrift; är pedagogisk och tydlig och kan på ett bra sätt representera kommunen såväl internt som externt. Du ansvarar tillsammans med dina medarbetare för framtagande av övergripande utredningar och styrdokument. Du har förmåga att samla, sammanställa och analysera information. Du är målfokuserad, kvalitetsmedveten, levererar i tid och motiveras av nya utmaningar.
Du har en högskoleutbildning som vi som arbetsgivare bedömer relevant. Du har tidigare erfarenhet av att vara chef för direktunderställda medarbetare och gärna erfarenhet av att leda andra chefer. Du har vana av att driva process- och utvecklingsfrågor. Du har utifrån dina tidigare yrkesbefattningar vana från att ha personal- och budgetansvar. Du har erfarenhet från offentlig förvaltning och att arbeta inom en politiskt styrd organisation. Du har en god kunskap om det kommunala uppdraget. Det är meriterande om du har erfarenhet av styr- och ledningssystem i politiskt styrd verksamhet.
I ditt ledarskap är du tydlig, trygg och stabil. Du är kommunikativ och inkluderar och skapar delaktighet hos dina medarbetare. Du kan inspirera chefer och medarbetare i arbetet mot kommunens uppsatta mål och du får andra att växa.
Du står bakom vår vision och våra värderingar. Du har ett gott värdskap och ett gott samarbete med andra. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.


Vi planerar att genomföra anställningsintervjuer eftermiddag fredag 3 juni och eftermiddag onsdag 8 juni.


ÖVRIGT
Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

Kommunikations- och kundcenterchef

Ansök    Okt 26    Hallstahammars kommun    Kundtjänstchef
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög k... Visa mer
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet.

Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök.

Kommunstyrelseförvaltningens uppdrag är att stödja kommunstyrelsen i arbetet att utveckla Hallstahammar och att leda och samordna kommunens angelägenheter. Förvaltningen har tydligt ansvar att med helhetssyn arbeta med de långsiktiga och strategiska framtidsfrågorna. I ansvarsområdet ingår även att ge förvaltningar och förtroendevalda stöd och underlag för beslut.
På kommunstyrelseförvaltningen finns cirka 65 medarbetare. Kommunstyrelseförvaltningen är indelad i verksamhetsområdena:
• Ekonomi och finans
• HR
• Samhällsbyggnad och näringsliv
• Utveckling och administration

Verksamhetsområde Utveckling och administration innehåller enheterna strategisk utveckling och planering, nämndkansli samt kundcenter och kommunikation. Verksamhetsområdet leds av utvecklings- och administrativ chef Ulrika Jonsson. Enhetschefen för kundcenter och kommunikation är underställd verksamhetsområdeschefen och ingår i områdets ledningsgrupp tillsammans med enhetschefen för nämndkansliet.

Kommunstyrelseförvaltningens område Utveckling och administration söker nu en KOMMUNIKATIONS- OCH KUNDCENTERCHEF


ARBETSUPPGIFTER
I uppdraget ingår att leda verksamheten med kommunens kundcenter och kommunikations-funktion. Enheten är ett nav och vägen in i den kommunala organisationen, där medarbetarna med sin kompetens stöttar och vägleder både externa kunder, besökare, företagare samt den egna organisationen. Du, tillsammans med alla medarbetare på din enhet, har en nyckelroll för att utveckla vår organisations kommunikativa förmåga och kommunens gemensamma kommunikationsarbete.
Kundcenter är övergripande ansvarig för växel samt fordonssamordning och dess medarbetare informerar och vägleder om kommunens verksamheter via telefon, besök, e-post och e-tjänster. Kommunikationsfunktionen är en specialist- och stödresurs som stöttar verksamheten i kommunikationsfrågor och med ansvar för kommunens kommunikationskanaler, främst externwebb och intranät.

I chefsuppdraget för kundcenter och kommunikation ingår personalansvar och ansvar för ekonomi i balans, att arbeta för helhetssyn och att utöva ett väl anpassat ledarskap i nära samverkan. 16 medarbetare arbetar på enheten.

Uppdraget utgår från vår vision att Hallstahammars kommun ska kännetecknas av ledorden "Enkelt och nära", "Nytänkande och kreativt" samt "Ansvar och engagemang". Som kommunikations- och kundcenterchef ansvarar du tillsammans med dina medarbetare och genom ledningsgruppen för att driva utvecklingen inom området och hela kommunen framåt.

KVALIFIKATIONER
Du är en modig och tillitsfull ledare som har siktet inställt på ett modernt kommunikationsarbete som utgår från kundcenter och kommunikationsfunktion. Du vill bidra med ditt kommunikativa och strategiska förhållningssätt för att driva utveckling framåt.

Du har erfarenhet inom kommunikationsområdet och erfarenhet av att arbeta med service. Det är meriterande om du även har erfarenhet från kundcenter, medborgarcenter eller medborgarkontor. Du vill nu fortsätta utveckla kommunikationsfunktionen och kundcenter för framtiden, tillsammans med duktiga kollegor. Du är en framtidsinriktad chef som ser möjligheterna med digitalisering för att effektivisera processer och ge bättre service.

Du har:
• Akademisk utbildning inom kommunikation eller annan utbildning och/eller erfarenhet som vi som arbetsgivare bedömer relevant.
• Erfarenhet från offentlig förvaltning och att arbeta inom en politiskt styrd organisation, med god kunskap om det kommunala uppdraget.
• Du har vana av att driva process- och utvecklingsfrågor.
• Tidigare erfarenheter av att vara chef med personal-, ekonomi- och verksamhetsansvar.

Du står bakom vår vision och våra värderingar. Du är trygg som person, har ett gott värdskap och ett gott samarbete med andra. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

B-körkort utan begränsningar är ett krav.


ÖVRIGT
Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

QEHS-ansvarig till Kanthal

Ansök    Feb 14    Kanthal AB    Kvalitetschef
Heating Systems tillverkar värmeelement och system för industriella värmeprocesser. Till avdelningen söker vi nu en engagerad och självgående QEHS- ansvarig. Kanthal, en del av Alleima-gruppen, är världsledande inom produkter och tjänster för industriell värmeteknologi och elektriska motståndsmaterial. Vi utvecklar innovativa lösningar genom kreativa partnerskap med våra kunder och med ett starkt åtagande att minska miljöpåverkan. Med kunniga medarbetare ... Visa mer
Heating Systems tillverkar värmeelement och system för industriella värmeprocesser. Till avdelningen söker vi nu en engagerad och självgående QEHS- ansvarig.
Kanthal, en del av Alleima-gruppen, är världsledande inom produkter och tjänster för industriell värmeteknologi och elektriska motståndsmaterial. Vi utvecklar innovativa lösningar genom kreativa partnerskap med våra kunder och med ett starkt åtagande att minska miljöpåverkan. Med kunniga medarbetare och banbrytande teknologi är vi med i några av världens största och mest spännande projekt. Läs mer på www.kanthal.com

Din roll
Som QEHS- ansvarig hos oss är du en drivande kraft i det operativa och strategiska kvalitets- och miljöarbetet. Du säkerställer att vi har en strukturerad process och samarbetar med både produktion samt kunder och leverantörer så att vi kan möta och överträffa de förväntningar som finns på våra produkter och tjänster. Du stöttar i förbättringen av kvaliteten av våra produkter och processer och ser till att vi löpande följer upp reklamationer och utbyten mot våra kvalitetsmål och är delaktig i arbetet med nya produkter.


Vidare bygger du upp en struktur kring det standardiserade arbetet med ISO9001, ISO1400 och OHSAS samt koordinerar arbetet utifrån dina kunskaper inom extern och intern revision. Det är en viktig del av din roll att skapa arbetssätt och processer för att utveckla en kultur som bidrar till säker arbetsmiljö genom att informera och utbilda övriga delar av organisationen i enlighet med rådande direktiv, föreskrifter och lagstiftning.
Som en del av ledningsgruppen för enheten bidrar du också till våra strategier, mål och aktiviteter.

Din Profil
Vi söker dig som har en ingenjörsutbildning, alternativt har motsvarande kunskaper genom erfarenhet från arbete inom stålindustri eller tillverkande processindustri. Har du tidigare erfarenhet som internrevisor är det meriterande. Du har kunskaper om gällande ISO-standarder. Då vi arbetar lokalt med globala kontakter är det viktigt att du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Din personlighet tror vi karaktäriseras av god samarbetsförmåga, öppen kommunikation och noggrannhet.

Vad du kan förvänta från av oss
- Vi erbjuder dig möjligheten att utvecklas tillsammans med oss, här uppmuntras du till att ta egna initiativ och du har stor möjlighet att vara med och påverka.
- På Kanthal lever vi efter våra kärnvärden varje dag:
- Vi bryr oss
- Vi levererar
- Vi utvecklas



Övrig information
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta:
Johan Imberg, rekryterande chef, 070-5613195

För frågor angående rekryteringsprocessen, vänligen kontakta:
Elin Olsson, ansvarig rekryterare, +46 76 720 16 99


Fackliga kontaktpersoner:
Petter Lindblom, Akademikerföreningen, +46 (0)70 616 04 26
Satu Danielsson, Unionen, +46 (0)70 670 50 88
Johan Baringson, Ledarna, +46 (0)70 616 53 96


Välkommen med din ansökan senast 2023-03-05

På Alleima (tidigare Sandvik Materials Technology) är vårt uppdrag mycket mer än att leverera högkvalitativa produkter, teknologi och processer – genom samarbete utvecklar vi de bästa lösningarna efter våra kunders behov och att det är så vi uppnår våra affärsmål är bästa sättet att beskriva vårt dagliga arbete. Med nyfikna medarbetare och säkerheten som vår första prioritet, skapar vi en arbetsmiljö där Du kan utvecklas både som person och i ditt arbete.

Alleima noterades som fristående bolag på Nasdaq Stockholm den 31 augusti, 2022.Med en tydlig riktning för vår resa, där vi nyttjar vår position som teknologiledare, progressiv affärspartner och där vi är drivande vad gäller hållbarhet, syftar vi till att bli ett ännu starkare bolag inom vår industri.

Är Du redo att anta denna utmaning tillsammans med oss? Följ med på vår resa! www.alleima.com Visa mindre

Enhetschef Bemanningsenheten

Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden. Bemanningsenheten i Hallstahammars kommun tillhör sedan ett drygt år tillbaka Kommunstyrelseförvaltningens HR-enhet. Enheten består utöver enhetschef, av fem medarbetare; tre rekryteringskonsulter och två bemanningsassisten... Visa mer
Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden.

Bemanningsenheten i Hallstahammars kommun tillhör sedan ett drygt år tillbaka Kommunstyrelseförvaltningens HR-enhet. Enheten består utöver enhetschef, av fem medarbetare; tre rekryteringskonsulter och två bemanningsassistenter.

Vill du leda och vara en del av ett självgående och härligt team som värderar service högt? Brinner du för rekrytering och personalförsörjning? Tveka inte att skicka in din ansökan till oss!

ARBETSUPPGIFTER
Bemanningsenhetens huvuduppdrag är att rekrytera vikarier och bemanna kommunens samtliga verksamheter vid korttidsfrånvaro. De verksamheter som är i störst behov av vikarier är Vård och Omsorg samt Förskola och Skola.

Hallstahammars kommun står, i likhet med många andra arbetsgivare på arbetsmarknaden, inför stora utmaningar när det gäller den framtida kompetensförsörjningen. Att attrahera, rekrytera, behålla och utveckla kompetenser är centralt för att lyckas i det arbetet. Att arbeta som vikarie via Bemanningsenheten är många gånger vägen in i kommunen, varför det är viktigt med en väl fungerande rekryteringsprocess och att vi fångar upp våra duktiga vikarier och tar vara på kompetenser optimalt.

Som chef för Bemanningsenheten kommer du ha en viktig roll i det fortsatta arbetet med att utveckla Hallstahammar till en attraktiv arbetsgivare och därigenom bidra till att utveckla arbetsgivarvarumärket och tillgodose vår framtida personalförsörjning. Vi arbetar aktivt med personalförsörjningsplaner med utgångspunkt i SKR:s 9 strategier för personalförsörjning och du kommer ha en nyckelroll i detta arbete.

Vi söker nu en enhetschef för Bemanningsenheten som värderar service högt, brinner för rekrytering och som vill vara kommunens ansikte utåt. Tillsammans med dina medarbetare ska du arbeta med verksamhetens mål, som går i linje med de övergripande målen för förvaltningen och som generar bästa möjliga service till kommunens verksamheter som är i behov av timavlönade vikarier.

Som enhetschef för Bemanningsenheten har du ett helhetsansvar för verksamheten vilket inkluderar personal- och budgetansvar. I ditt ansvarsområde ingår utveckling och kvalitetssäkring av enhetens processer och arbetssätt, att hålla i kartläggning av respektive förvaltnings vikariebehov och anpassa rutiner för vikarieanskaffning efter det.
Du har också huvudansvaret för att på ett strukturerat och kvalitetssäkert sätt följa upp de timavlönade vikarier som arbetar i Bemanningsenheten samt kontinuerligt följa upp arbetssätt och rutiner med respektive enhet.

KVALIFIKATIONER
Du har en högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för arbetet samt erfarenhet av rekrytering och du är inte främmande för att själv bedriva rekryteringsarbete operativt. Du har tidigare ledarerfarenhet och god erfarenhet av arbete med arbetsgivarvarumärke och personalförsörjning ur ett helhetsperspektiv. Tidigare erfarenhet av arbete i kommunal verksamhet är meriterande, men inget krav. Det är också meriterande om du har dokumenterad erfarenhet av utvecklings- och kvalitetsarbete.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och då framförallt att du

• Som person är förtroendeingivande och bra på att skapa och upprätthålla goda relationer.
• Har förmågan att motivera och få andra att utvecklas genom delaktighet och samarbete.
• Har ett ledarskap som präglas av mod, lyhördhet, tydlighet och tillit.
• Är initiativtagande, drivande och trivs i stadier av utveckling.
• Tänker nytt och gärna ser resultat i samarbete med andra.
• Är självgående och trygg i din yrkesroll.
• Har förmågan att se helhet, sammanhang och att tänka strategiskt.
• Har lätt för att kommunicera i tal och skrift.


ÖVRIGT
Hallstahammars kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

Kundcenterchef till Hallstahem

Kundcenterchef Hallstahem fortsätter att utveckla sin organisation för att kunna ge bästa möjliga kundservice för dagens och morgondagens hyresgäster inom allmännyttan i Hallstahammar, Kolbäck och Strömsholm. Vi söker därför efter en Kundcenterchef till vår kundservice som består av fem kompetenta och härliga kollegor. Erbjudandet Vi kan nu erbjuda en central roll i en mindre organisation som präglas av en familjär stämning och god sammanhållning. En... Visa mer
Kundcenterchef

Hallstahem fortsätter att utveckla sin organisation för att kunna ge bästa möjliga kundservice för dagens och morgondagens hyresgäster inom allmännyttan i Hallstahammar, Kolbäck och Strömsholm.

Vi söker därför efter en Kundcenterchef till vår kundservice som består av fem kompetenta och härliga kollegor.

Erbjudandet

Vi kan nu erbjuda en central roll i en mindre organisation som präglas av en familjär stämning och god sammanhållning. En organisation med goda förutsättningar för att bedriva och utveckla sitt erbjudande av ”boende i världsklass”. En ledande roll med stora möjligheter att bidra och påverka verksamheten och kundcentrets framtida roll. Som Kundcenterchef ingår du även i Hallstahems chefsgrupp och rapporterar direkt till VD.

Rollbeskrivning

Som kundcenterchef ansvarar du för bolagets kundservice vilket inkluderar kundcenter, uthyrning samt boendeinformation. Ansvaret omfattar verksamhets- & personalansvar. Du ska leda, organisera, planera och följa upp verksamheten i relation till övergripande mål och handlingsplaner. Du är själv en operativ resurs i gruppen i vardagen.

Rollen innefattar arbetsuppgifter av mer långsiktig, strategisk karaktär såväl som operativa arbetsuppgifter i den dagliga verksamheten. Din viktigaste uppgift är att leda, entusiasmera och samordna arbetet inom avdelningen för att möjliggöra att uppsatta mål i ägardirektiv, affärsplan och verksamhetsplaner uppnås samt att utveckla organisationen och bolagets kundservice också på lång sikt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

Ledar- och chefsansvar för avdelningens medarbetare samt ansvara för bemanning, kompetensförsörjning och kompetensutvecklingsfrågorAnsvar för att verksamhet och resultat inom avdelningen utvecklas enligt fastställd budget, mål och verksamhetsplanUtveckling av företagets kundservice & uthyrningsprocess inkl. felanmälan, nyckelhantering, inflyttningsprocess etc.Operativ resurs i kundcenter i vardagenIngå i Hallstahems chefsgrupp och ta ett gemensamt ansvar för genomförande av beslutade aktiviteter på företagsnivåAktivt medverka i nätverk för att bidra till företagets utveckling





Önskvärda kvalifikationer

För att lyckas i rollen som Kundcenterchef på Hallstahem tror vi att du minst har en gymnasial utbildning och jobbat några år inom liknande verksamhet. Du bör dessutom haft en ledande position tidigare och är väl bekant med ekonomi-, personal- och arbetsmiljöfrågor.

Som person söker vi efter dig som i grunden brinner för service och kundnytta. Som är van att hantera att vara chef och samtidigt naturligt kunna delta i det operativa arbetet. Någon som har förmågan att skapa tydlighet, struktur och trygghet genom engagemang, samarbete och dialog. Du som tror att mål uppnås genom dialog, kommunikation och samarbete. 

Hallstahem

Hallstahem är ett allmännyttigt bostadsbolag som hyr ut och förvaltar lägenheter i Hallstahammar, Kolbäck och Strömsholm. Som medarbetare på Hallstahem arbetar du varje dag för att komma närmare vår vision ”boende i världsklass” - med samarbete, engagemang och trygghet som ledord.

Du utför de arbetsuppgifter som ingår i din rollbeskrivning, och är samtidigt prestigelös och har en positiv vilja att hjälpa till i hela företaget när det behövs. Du är affärsmässig och deltar aktivt i utvecklingen av vår kundservice.

Välkommen med din ansökan!

I detta uppdrag samarbetar vi med rekryteringsföretaget Skills Rekrytering. Sista dagen för att söka tjänsten är satt den 28 mars. Dock kan urval och intervjuer kan ske löpande under ansökningsperioden. Frågor om tjänsten besvaras gärna av Rekryteringskonsult Joon Fröberg på Skills Rekrytering, 070- 616 00 79. Visa mindre

Kvalitetschef

Vi söker dig som brinner för kvalitetsfrågor för rekrytering till vår kund, Backer Calesco Om tjänsten Som kvalitetschef leder du alla aktiviteter för att säkerställa ett proaktivt kvalitetsarbete. Du är en del av ledningsgruppen och därigenom tar du en aktiv roll i utvecklingen av hela verksamheten. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta nära produktion och leverantörer med kvalitetsfrågor. Rollen kräver en kunnig person med god praktisk erfare... Visa mer
Vi söker dig som brinner för kvalitetsfrågor för rekrytering till vår kund, Backer Calesco

Om tjänsten

Som kvalitetschef leder du alla aktiviteter för att säkerställa ett proaktivt kvalitetsarbete. Du är en del av ledningsgruppen och därigenom tar du en aktiv roll i utvecklingen av hela verksamheten.
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta nära produktion och leverantörer med kvalitetsfrågor. Rollen kräver en kunnig person med god praktisk erfarenhet och förståelse för både den kommersiella och tekniska sidan av kvalitetsarbete inom producerande verksamhet.

Du har relevant högskoleutbildning för rollen som kvalitetschef samt motsvarande relevant arbetslivserfarenhet av kvalitetsarbete inom producerande verksamhet gärna från fordonsindustrin.

Du som söker tjänsten har troligtvis några års erfarenhet från fordonsindustrin och har arbetat med kvalitetsfrågor i produktion, där du är van att agera snabbt och effektivt.

Arbetsbeskrivning
Som kvalitetschef kommer du ha kontakt med hela organisationen såsom utveckling, produktion, inköp, teknik och labb. Med andra ord har kvalitetschefen ett stort ansvar från inköp till färdig produkt. Du rapporterar direkt till Platschefen.

I rollen som kvalitetschef ansvarar du för att leda, utveckla och förbättra kvalitetsarbetet på Backer Calesco. Du skapar goda förutsättningar för ett förebyggande och hållbart kvalitetsarbete med ett nära samarbete med produktion och andra delar av verksamheten. Du coachar och utbildar dina kollegor på ett positivt sätt för att nå verksamhetens högt ställda krav på kvalitet. Som kvalitetschef arbetar du både operativt och strategiskt.

Du skapar och uppdaterar kvalitetsdokument, hanterar processavvikelser och arbetar med ständiga förbättringar och utveckling av befintliga leverantörer och som partners samt utökar leverantörsbasen.

Du kommer att ansvara för hanteringen av reklamationer och kvalitetsärenden gentemot våra leverantörer och sätter processer och hittar lösningar på problem som uppstår. I samarbete med våra leverantörer och övriga organisationen internt sätter du krav på kvalitet.

Exempel på ansvarsområden:

- Arbeta med avvikelse- och orsaksutredningar samt arbeta med reklamationshantering

- Vara delaktig vid internrevisioner och medverka vid externa revisioner
- Medverka vid att upprätthålla ledningssystem och arbeta med kvalitetsplaner
- Sammanställa, följa upp och analysera data från verksamheten
- Stödja organisationen avseende kvalitetssäkring
- Kvalitetskontroll
- Ge kvalitetsstöd i samband med dokumenthantering
- Att befintliga kvalitetssystem efterlevs
- Samarbeta med alla avdelningar för att utveckla och implementera kvalitetskontroller och jobba med ständiga förbättringar
- Leverantörsutveckling och kvalitetsrevision av nyckelleverantörer

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som kvalitetschef har du relevant ingenjörsexamen samt några års erfarenhet av arbete inom industrin där du arbetat med kvalitetsarbete inom tillverkningsindustrin samt erfarenhet från arbete med ISO 9001 och IATF 16949:2016. Du är en god administratör och kommunikatör.

Det är meriterande om du har erfarenheter av att:

- leda förbättringsprojekt
- utveckla och implementera nya processer
- genomföra revisioner internt och externt hos leverantörer
- hantera kundreklamationer såsom att ta emot, fördela och följa upp mot kund samt även internt
- skapa och uppdatera instruktioner och dokumentation
- arbeta med olika verktyg ”core tools” för kvalitetssystem, processer och revisioner



Personliga egenskaper

Som person är du en ansvarstagande och självständig med stort engagemang. Du är strukturerad, analytisk och systematisk samt lösningsinriktad och fokuserad på förbättringar. Vidare är du mån om att handla i enlighet med företagets regler och riktlinjer.

Du har en mycket god teknisk förståelse och är pedagogisk i din dialog med andra. Du är driven med en positiv personlighet.



Om Arbetsgivaren
Backer AB ingår i den svenska börsnoterade värmekoncernen NIBE Industrier och sysselsätter ca 260 personer inom utveckling, tillverkning och försäljning av elvärme- och energitekniska lösningar. Vi bedriver verksamhet på två orter i Sverige, Sösdala i Skåne och Kolbäck i Västmanland. Enheten i Sösdala utgör tillika huvudkontor för affärsområdet NIBE Element, vars verksamhet omfattar ca 50 enheter förlagda i Europa, Asien, Australien samt Nord- och Centralamerika. Våra lösningar levereras till kunder inom flera olika branscher och fungerar som en viktig del, antingen i våra kunders färdiga produkter, eller i våra kunders tillverkande processer. Kraven på våra lösningar är högt ställda, och flera av våra kunder är att anse som ledande inom sina respektive segment. För mer information gå gärna in på www.backercalesco.se och www.backer.se

Hur du ansöker
Backer AB samarbetar med Future Bemanning i denna rekrytering. Vi arbetar med löpande urval och ser fram emot din ansökan snarast. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För mer information kontakta oss via e-post: [email protected]

Denna tjänst kan endast sökas via Futures hemsida på nedanstående länk: www.futurebemanning.se Visa mindre

Enhetschef till Bemanningsenheten

Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden. Bemanningsenheten i Hallstahammars kommun tillhör sedan ett drygt år tillbaka Kommunstyrelseförvaltningens HR-enhet. Enheten består utöver enhetschef, av fem medarbetare; tre rekryteringskonsulter och två bemanningsassisten... Visa mer
Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden.

Bemanningsenheten i Hallstahammars kommun tillhör sedan ett drygt år tillbaka Kommunstyrelseförvaltningens HR-enhet. Enheten består utöver enhetschef, av fem medarbetare; tre rekryteringskonsulter och två bemanningsassistenter.

ARBETSUPPGIFTER
Bemanningsenhetens huvuduppdrag är att rekrytera och bemanna kommunens samtliga verksamheter vid korttidsfrånvaro. De verksamheter som är i störst behov av vikarier är Vård och Omsorg samt Förskola och Skola.

Hallstahammars kommun står, i likhet med många andra arbetsgivare på arbetsmarknaden, inför stora utmaningar när det gäller den framtida kompetensförsörjningen. Att attrahera, rekrytera, behålla och utveckla kompetenser är centralt för att lyckas i det arbetet. Att arbeta som vikarie via Bemanningsenheten är många gånger vägen in i kommunen, varför det är viktigt med en väl fungerande rekryteringsprocess och där vi fångar upp våra duktiga vikarier och tar vara på kompetenser optimalt.

Som chef för Bemanningsenheten kommer du också att vara delaktig i arbetet med att göra Hallstahammar till en attraktiv arbetsgivare och därigenom bidra till att utveckla arbetsgivarvarumärket.

Vi söker nu en enhetschef för Bemanningsenheten som brinner för rekrytering och rekryteringsprocessen. Du är ansiktet utåt och värderar service högt. Tillsammans med dina medarbetare ska du arbeta med verksamhetens mål, som går i linje med de övergripande målen för förvaltningen och som generar bästa möjliga service till kommunens verksamheter som är i behov av timavlönade vikarier.

Som enhetschef för Bemanningsenheten har du ett helhetsansvar för verksamheten vilket inkluderar personal- och budgetansvar. I ditt ansvarsområde ingår utveckling och kvalitetssäkring av enhetens processer och arbetssätt, att hålla i kartläggning av respektive förvaltnings vikariebehov och anpassa rutiner för vikarieanskaffning efter det.
Du har också huvudansvaret för att på ett strukturerat och kvalitetssäkert sätt följa upp de timavlönade vikarier som arbetar i Bemanningsenheten samt kontinuerligt följa upp arbetssätt och rutiner med respektive enhet.

KVALIFIKATIONER
Du har en högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer relevant för arbetet och flerårig erfarenhet av arbete inom rekrytering, såväl strategiskt som operativt. Du har vidare erfarenhet av att driva projekt och olika processer med ett framgångsrikt resultat och har du har erfarenhet av att arbeta i kommunal verksamhet så är det meriterande, men inget krav. Du har flerårig erfarenhet av rekrytering från ax till limpa och är inte främmande för att själv bedriva rekryteringsarbete operativt. Det är meriterande om du har dokumenterad erfarenhet av utvecklings- och kvalitetsarbete.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och då framförallt att du

• Som person är förtroendeingivande och bra på att skapa och upprätthålla goda relationer.
• Har förmågan att motivera och få andra att utvecklas genom delaktighet och samarbete.
• Har ett ledarskap som präglas av mod, lyhördhet, tydlighet och tillit.
• Är initiativtagande, drivande och trivs i stadier av utveckling.
• Tänker nytt och gärna ser resultat i samarbete med andra.
• Är självgående och trygg i din yrkesroll.
• Har förmågan att se helhet, sammanhang och att tänka strategiskt.
• Har lätt för att kommunicera i tal och skrift.

ÖVRIGT
Hallstahammars kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

Receptionsansvarig

Är du en serviceinriktad person som brinner för kundservice? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom djursjukvård och vill bli ansvarig i vår reception? Om jobbet Receptionen på djursjukhuset ger bästa möjliga kundservice och hjälper våra djurägare tillrätta vid besök hos oss. Vi arbetar även med kundservice via telefoni vilket innebär bokningar och rådgivning till våra djurägare. Arbetet i receptionen innebär också att vara en administrativ stödfunkti... Visa mer
Är du en serviceinriktad person som brinner för kundservice? Har du tidigare erfarenhet av arbete inom djursjukvård och vill bli ansvarig i vår reception?

Om jobbet

Receptionen på djursjukhuset ger bästa möjliga kundservice och hjälper våra djurägare tillrätta vid besök hos oss. Vi arbetar även med kundservice via telefoni vilket innebär bokningar och rådgivning till våra djurägare. Arbetet i receptionen innebär också att vara en administrativ stödfunktion till verksamheten med såväl interna kontakter som externa kontakter, till exempel, med försäkringsbolag.

Du som receptionsansvarig kommer ansvara för den dagliga driften i receptionen och vara närmaste chef för medarbetare i reception, telefoni och butik. Som ledare jobbar du aktivt med att engagera, coacha och utveckla teamet med medarbetare samtidigt som du är en förebild gällande kundmöte och försäljning. Du kommer ansvara för att säkerställa att våra djurägare får ett gott bemötande och god service. Att målinriktat arbeta för att enheten följer uppsatta mål gällande kvalitet och tid, samt att ekonomiska transaktioner genomförs enligt plan ingår också i rollen. Du förväntas även arbeta en del av tjänsten operativt i driften, då vi tillsammans kan ta hand om våra kunder på bästa sätt.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom djursjukvård och ett stort intresse för kundservice. Du är en positiv person som har ett stort engagemang för ditt arbete där du alltid sätter kunden i fokus. Du har erfarenhet av att leda en grupp medarbetare inom serviceyrke och som chef är du engagerad och trygg i ditt ledarskap. Du har en god samarbetsförmåga och kommunicerar på ett tydligt sätt med såväl medarbetare som kunder. Vidare är du van vid att strukturera upp arbetet på en enhet för att nå uppsatta mål. Du har också en ekonomisk bakgrund som gör att du är trygg med att sköta kassaavstämning, ekonomiska regleringar och andra ekonomiska förehavanden.

Vad erbjuder vi?

Vi erbjuder ett roligt och socialt arbete där du tillsammans med ditt team får arbeta med att ge våra djurägare den bästa kundservicen. Vi möter djurägare i olika situationer vilket betyder att du får använda din sociala förmåga genom att vara lyhörd för kundens önskemål och behov. Du kommer få driva och utveckla din egen enhet tillsammans med dina medarbetare. Samtidigt får du vara med i den spännande utvecklingen av hela vårt djursjukhus. På vårt djursjukhus kommer du få arbeta tillsammans med flera erfarna och kompetenta kollegor i flertalet yrkesroller. Tillsammans jobbar vi för djurens bästa varje dag.

Om du vill bli en del av vårt positiva och engagerade team som gör allt för att djur ska få bästa möjliga vård och djurägare bästa service är du varmt välkommen med en ansökan.

Anställningsvillkor: Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100 %. Provanställning tillämpas.

Sista ansökningsdag: 2019-08-25. Ansök via vår hemsida.

http://jobb.evidensia.se/

För information: Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR-ansvarig Charlotta Anger Wik tfn: 0220-600009 eller mejl: [email protected].

Evidensia Specialistdjursjukhuset Strömsholm har funnits i över 50 år och är ett av Sveriges mest välrenommerade djursjukhus. Vi bedriver kvalificerad djursjukvård dygnet runt, året om och till oss är djurägarna alltid välkomna. Vi i Evidensia vill tillhandahåll djursjukvård i världsklass och vill vara Sveriges mest attraktiva arbetsgivare inom djursjukvård. I dag ingår Evidensia i IVC Group som består av cirka 700 djursjukhus och kliniker. Tillsammans arbetar vi för att driva den veterinärmedicinska utvecklingen framåt, för djurens bästa varje dag. Visa mindre