Lediga jobb som Administrativ assistent i Hallstahammar

Se lediga jobb som Administrativ assistent i Hallstahammar. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Hallstahammar som finns hos arbetsgivaren.

Chefsassistent

Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög k... Visa mer
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet.

Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök.



ARBETSUPPGIFTER
Att vara chefsassistent innebär att du kommer bistå ledningen inom äldreomsorgen. Din roll är bred men i huvudsak
administrativ och dina arbetsuppgifter för dagen kan se olika ut beroende på vad som händer och vad som är prioriterat för
stunden.
Arbetsuppgifter som ingår i uppdraget som chefsassistent handlar bland annat om att du ska hantera områdets
leverantörsreskontra vilket innebär utredning av fakturor, interna och externa debiteringar samt handkassor. Du kommer
även skriva anställningsavtal, hålla koll på anställningstid och företrädesrätt, upprätta och aktualisera
personalförteckningar samt bevaka frånvaro. Som chefsassistent kommer du ha ett delat ansvar tillsammans med enhetschef för
schemaläggning samt vikarieanskaffning och vi vill att du ser möjligheterna i digitaliseringen i den moderna tekniken.
Rent praktiskt så innefattar det att ge support, stöd och operativ handledning till användarna och administrera behörigheter
till aktuella system samt planera och genomföra utbildningar till användarna.
I uppdraget ingår det även att bemanna receptionen på Äppelparkens äldreboende tillsammans med dina kollegor. Detta
innefattar viss helgtjänstgöring. Du kommer att vara något av ansiktet utåt eftersom en stor del av arbetet utgår från
entrén och receptionen. Du hänvisar, vägleder och informerar besökare, boende och närstående.
Om du är en driven, nyfiken och initiativtagande person som trivs med att arbeta i en dynamisk organisation har du kommit
rätt! Du kommer att få ta stort eget ansvar och din förmåga att arbeta som en stöttande funktion kommer ta dig långt.
Utifrån just dina kvalifikationer och dina kollegor kommer vi tillsammans att skapa ett så utmanande och stimulerande
arbete som möjligt!

KVALIFIKATIONER
Du som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer snabbt att sätta dig in i din nya roll! Du drivs av att
ge service till andra och kundtillfredsställelse är viktigt för dig, såväl internt som externt. Du är resultatorienterad och har
god samarbetsförmåga, du har inget emot att ta dig an tuffare likväl som enklare utmaningar/uppgifter.
Du utstrålar säkerhet och trygghet och arbetar fokuserat och kontrollerat i stressade situationer. Du är drivande, självgående och kan
prioritera när så krävs. Du är noggrann och ansvarsfull och trivs att arbeta i team samtidigt som du har förmåga att arbeta
självständigt. Du kan snabbt anpassa dig till ändrade omständigheter och är villig att bredda din kompetens. Din personliga
lämplighet kommer vara avgörande i denna rekrytering.
Du har ett professionellt förhållningssätt och stor integritet. Är du dessutom lösningsorienterad, strukturerad och har hög
servicekänsla så kommer du att bli mycket uppskattad. Tar du därutöver med dig en portion humor passar du väl in hos
oss!
Du har som lägst gymnasial utbildning, det är meriterande med någon form av tilläggskompetens som inriktar sig på
någon/några av de arbetsuppgifter som ingår i chefsassistenttjänsten. Du behärskar svenska flytande i såväl tal som
skrift. Du har god vana av att arbeta med datorn som arbetsverktyg och kan arbeta med Officepaketet obehindrat.
Erfarenhet av arbetet i Time Care, Proceedo VIP och PersonecP är meriterande.

ÖVRIGT
Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

Chefsassistent stöd i eget boende hemtjänst

Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög k... Visa mer
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet.

Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök.



ARBETSUPPGIFTER
Trivs du i en koordinerande roll, är flexibel, strukturerad och har hög integritet?
Drivs du av att ge andra service, behärskar värdskapets konst och har en förmåga att få människor att känna sig välkomna?
Då är detta ett uppdrag för dig! Vi förstärker nu med ytterligare en chefsassistent. Under förutsättning att erforderliga beslut tas.

Stöd i eget boende är en del av äldreomsorgen och omfattar hemtjänst, HSL-personal och förebyggande verksamhet.
Området har drygt 100 medarbetare och leds av en områdeschef med fem underställda enhetschefer. I området finns även en verksamhetschef för HSL.

Som chefsassistent arbetar du mycket nära enhetscheferna för Stöd i eget boende tillsammans med dina chefsassistentkollegor.
Du kommer ha ett varierande arbete som ställer stora krav på integritet och flexibilitet. Du har en viktig roll i att hälsa medarbetare och besökare välkomna, hålla ordning i reda i lokalerna, strukturera, boka, planera och koordinera möten, kalendrar och utbildningar samt stötta ledningsgruppen i stort och smått. Vanligt förekommande arbetsuppgifter innefattar hantering av schema, anställningsavtal, inköp och fakturor.
Du förväntas även i förekommande fall att delta på interna ledningsgruppsmöten.
Att arbeta för ständig utvecklig är en självklarhet för dig.

Då arbetet innefattar mycket nära dialog med olika medarbetare i organisationen har du en god kommunikativ förmåga och vågar ta initiativ i dessa sammanhang. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas, agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen, hanterar obehindrat det svenska språket i tal och skrift och agerar som chefens förlängda arm.


KVALIFIKATIONER
Dokumenterad erfarenhet av att arbeta i datasystem så som; TimeCare, Visma, Tieto och Microsoft Office anses som meriterande.

Du har som lägst en gymnasieutbildning men vi ser gärna att du även har en relevant högskoleutbildning i bagaget.
I ditt personliga brev och CV framgår det tydligt hur du möter de krav och förväntningar som ställs på dig i din nya roll som chefsassistent.

Det är väldigt viktigt att du är rätt person för jobbet och stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper vid tillsättandet av tjänsten.


ÖVRIGT
Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

Chefsassistent

Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög k... Visa mer
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet.

Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök.



ARBETSUPPGIFTER
Trivs du i en koordinerande roll, är flexibel, strukturerad och har hög integritet?
Drivs du av att ge andra service, behärskar värdskapets konst och har en förmåga att få människor att känna sig välkomna?
Då är detta ett uppdrag för dig!
Vi söker ytterligare en chefsassistent till vårt område under förutsättning att erforderliga beslut tas.
Stöd i eget boende är en del av äldreomsorgen och omfattar hemtjänst, HSL-personal och förebyggande verksamhet.
Området har drygt 100 medarbetare och leds av en områdeschef med fem underställda enhetschefer. I området finns även en verksamhetschef för HSL.

Som chefsassistent arbetar du mycket nära enhetscheferna för Stöd i eget boende tillsammans med dina chefsassistentkollegor.
Du kommer ha ett varierande arbete som ställer stora krav på integritet och flexibilitet. Du har en viktig roll i att hälsa medarbetare och besökare välkomna, hålla ordning i reda i lokalerna, strukturera, boka, planera och koordinera möten, kalendrar och utbildningar samt stötta ledningsgruppen i stort och smått. Vanligt förekommande arbetsuppgifter innefattar hantering av schema, anställningsavtal, inköp och fakturor.
Du förväntas även i förekommande fall att delta på interna ledningsgruppsmöten.
Att arbeta för ständig utvecklig är en självklarhet för dig.

Då arbetet innefattar mycket nära dialog med olika medarbetare i organisationen har du en god kommunikativ förmåga och vågar ta initiativ i dessa sammanhang. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas, agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen, hanterar obehindrat det svenska språket i tal och skrift och agerar som chefens förlängda arm.


KVALIFIKATIONER
Dokumenterad erfarenhet av att arbeta i datasystem så som; TimeCare, Visma, Tieto och Microsoft Office anses som meriterande.

Du har som lägst en gymnasieutbildning men vi ser gärna att du även har en relevant högskoleutbildning i bagaget.
I ditt personliga brev och CV framgår det tydligt hur du möter de krav och förväntningar som ställs på dig i din nya roll som chefsassistent.

Det är väldigt viktigt att du är rätt person för jobbet och stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper vid tillsättandet av tjänsten.


ÖVRIGT
Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

Chefsassistent

Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög k... Visa mer
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet.

Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök.



ARBETSUPPGIFTER
Trivs du i en koordinerande roll, är flexibel, strukturerad och har hög integritet?
Drivs du av att ge andra service, behärskar värdskapets konst och har en förmåga att få människor att känna sig välkomna?
Då är detta ett uppdrag för dig!

Stöd i eget boende är en del av äldreomsorgen och omfattar hemtjänst, HSL-personal och förebyggande verksamhet.
Området har drygt 100 medarbetare och leds av en områdeschef med fem underställda enhetschefer.

Som chefsassistent arbetar du mycket nära enhetscheferna för Stöd i eget boende tillsammans med dina chefsassistentkollegor.
Du kommer ha ett varierande arbete som ställer stora krav på integritet och flexibilitet. Du har en viktig roll i att hälsa medarbetare och besökare välkomna, hålla ordning i reda i lokalerna, strukturera, boka, planera och koordinera möten, kalendrar och utbildningar samt stötta ledningsgruppen i stort och smått. Vanligt förekommande arbetsuppgifter innefattar hantering av schema, anställningsavtal, inköp och fakturor.
Du förväntas även i förekommande fall att delta på interna ledningsgruppsmöten.
Att arbeta för ständig utvecklig är en självklarhet för dig.

Då arbetet innefattar mycket nära dialog med olika medarbetare i organisationen har du en god kommunikativ förmåga och vågar ta initiativ i dessa sammanhang. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas, agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen, hanterar obehindrat det svenska språket i tal och skrift och agerar som chefens förlängda arm.


KVALIFIKATIONER
Dokumenterad erfarenhet av att arbeta i dataystem så som; TimeCare, Visma, Tieto och Microsoft Office anses som meriterande.

Du har som lägst en gymnasieutbildning men vi ser gärna att du även har en relevant högskoleutbildning i bagaget.
I ditt personliga brev och CV framgår det tydligt hur du möter de krav och förväntningar som ställs på dig i din nya roll som chefsassistent.

Det är väldigt viktigt att du är rätt person för jobbet och stor vikt kommer att läggas på dina personliga egenskaper vid tillsättandet av tjänsten.


ÖVRIGT
Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

Kvalitetsadministratör

Ansök    Mar 9    Randstad AB    Administrativ assistent
Arbetsbeskrivning Till vår stora kund i Hallstahammar söker nu en Kvalitetsadministratör.  Är du strukturerad och gillar ordning och reda?  Då ska du ansöka redan idag! Ansvarsområden Teamet för kvalité- och miljöfrågor består av två personer, du och en till.   Arbetsuppgifterna består b.la av Rapportering av veckovisa skrotningskostnader i veckofil. Stödja i reklamationshantering i ledningssystemet.  Flytt av ledningssystem från ett system till ett nytt... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Till vår stora kund i Hallstahammar söker nu en Kvalitetsadministratör. 
Är du strukturerad och gillar ordning och reda? 
Då ska du ansöka redan idag!

Ansvarsområden
Teamet för kvalité- och miljöfrågor består av två personer, du och en till. 

 Arbetsuppgifterna består b.la av
Rapportering av veckovisa skrotningskostnader i veckofil.
Stödja i reklamationshantering i ledningssystemet. 
Flytt av ledningssystem från ett system till ett nytt.
Vara delaktig i att utbilda i det nya ledningssystemet. 
Bygga processer i ledningssystem enligt anvisningar.
Hantering av inkommande email, leverantörsklagomål.
Höga krav kring att ge service till kollegor samt svara på email inom 24 h. 
Intresse kring att utföra intern revision inom ISO 9001, 14001, 45001.


Meriterande:
Utbildad inom Kvalitetsområdet, kännedom kring standard 9001
B-körkort
Erfarenhet av systemet M3


Kvalifikationer
För att lyckas i rollen har du relevant utbildning samt arbetat med kvalitet och miljöfrågor tidigare. Du är strukturerad, hjälpsam och serviceinriktad.  Du uppskattar att arbeta i team lika väl som på egen hand. Du har höga krav kring att ge service.

Ansökan
Start omgående.
Ansök senast: 2022-03-31, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward. Visa mindre

Administratör Logistiksupport

Logistiksupport Om tjänsten I rollen som administratör på Logistiksupport är dina huvuduppgifter att ge support till kunder, ta hand om deras önskemål och beställningar samt hantera och säkerställa transaktioner i systemen. Du väger in och ut lastbilar och hanterar tillhörande transportdokument. Har även en nära kontakt med transportörer och löser tillsammans med dem logistikfrågor som uppkommer. Du arbetar i team och andra arbetsuppgifter kan också förek... Visa mer
Logistiksupport

Om tjänsten
I rollen som administratör på Logistiksupport är dina huvuduppgifter att ge support till kunder, ta hand om deras önskemål och beställningar samt hantera och säkerställa transaktioner i systemen.
Du väger in och ut lastbilar och hanterar tillhörande transportdokument. Har även en nära kontakt med transportörer och löser tillsammans med dem logistikfrågor som uppkommer.
Du arbetar i team och andra arbetsuppgifter kan också förekommer då teamet tillsammans ansvarar för att lösa de frågor som uppkommer.
För att trivas är det viktigt att du är nyfiken och på tårna då verksamheten befinner sig i ständig utveckling.

Viktigt att alla i teamet är lagspelare och problemlösare som hjälps åt.
Genom att vara en glädjespridare bidrar du till en god arbetsmiljö.

Om dig
Vi söker dig som har erfarenhet av logistikservice eller motsvarande administrativa arbetsuppgifter. Du ska ha goda kunskaper i Office-paketet och ha erfarenhet av att jobba i digitala system samt ha en bra förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska.  Stor vikt läggs på personlig lämplighet, där vi söker dig som är engagerad och driven. Du bör dessutom kunna jobba i högt tempo och vara serviceinriktad med god kommunikativ förmåga

Det är meriterande om du har erfarenhet av transportfrågor och har ett intresse för hållbar återvinning.

Om anställningen
Uppdraget är ett konsultuppdrag på heltid med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning hos Adecco Sweden.
Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco är ett av världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök". Rekryteringsarbetet pågår löpande under ansökningstiden och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Rickard Luchterhand via Adecco 010 – 173 73 00.
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]

Välkommen med din ansökan!
Sökord: Administratör, logistik, support Visa mindre

Chefsassistent

Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden. ARBETSUPPGIFTER Att vara chefsassistent innebär att du kommer bistå ledningen inom äldreomsorgen. Din roll är bred men i huvudsak administrativ och dina arbetsuppgifter för dagen kan se olika ut beroende på vad som händer... Visa mer
Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden.

ARBETSUPPGIFTER
Att vara chefsassistent innebär att du kommer bistå ledningen inom äldreomsorgen. Din roll är bred men i huvudsak administrativ och dina arbetsuppgifter för dagen kan se olika ut beroende på vad som händer och vad som är prioriterat för stunden.

Arbetsuppgifter som ingår i uppdraget som chefsassistent handlar bland annat om att du ska hantera områdets leverantörsreskontra vilket innebär utredning av fakturor, interna och externa debiteringar samt handkassor. Du kommer även skriva anställningsavtal, hålla koll på anställningstid och företrädesrätt, upprätta och aktualisera personalförteckningar samt bevaka frånvaro. Som chefsassistent kommer du ha ett övergripande ansvar för schemaläggning samt vikarieanskaffning och vi vill att du ser möjligheterna i digitaliseringen i den moderna tekniken.

Rent praktiskt så innefattar det att ge support, stöd och operativ handledning till användarna och administrera behörigheter till aktuella system samt planera och genomföra utbildningar till användarna.

I uppdraget ingår det även att bemanna receptionen på Äppelparkens äldreboende tillsammans med dina kollegor. Detta innefattar kvälls- och helgtjänstgöring. Du kommer att vara något av ansiktet utåt, eftersom en stor del av arbetet utgår från entrén och receptionen. Du hänvisar, vägleder och informerar besökare, boende och närstående.

Om du är en driven, nyfiken och initiativtagande person som trivs med att arbeta i en dynamisk organisation har du kommit rätt! Du kommer att få ta stort eget ansvar och din förmåga att arbeta som en stöttande funktion kommer ta dig långt. Utifrån just dina kvalifikationer och dina kollegor kommer vi tillsammans att skapa ett så utmanande och stimulerande arbete som möjligt!

KVALIFIKATIONER
Du som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer snabbt att sätta dig in i din nya roll! Du drivs av att ge service till andra och kundtillfredsställelse är viktigt för dig, såväl internt som externt. Du är resultatorienterad och har god samarbetsförmåga, du har inget emot att ta dig an tuffare likväl som enklare utmaningar/uppgifter.

Du har förmåga att arbeta proaktivt och du kan snabbt identifiera vad som behöver göras och tvekar inte att hugga i där det behövs. Du utstrålar säkerhet och trygghet och arbetar fokuserat och kontrollerat i stressade situationer. Du trivs i en koordinerande roll där du och ditt arbete är en viktig kugge i det löpande arbetet.

Du är drivande, självgående och kan prioritera när så krävs. Du är noggrann och ansvarsfull och trivs att arbeta i team samtidigt som du har förmåga att arbeta självständigt. Du kan snabbt anpassa dig till ändrade omständigheter och är villig att bredda din kompetens.

Din personliga lämplighet kommer vara avgörande i denna rekrytering. Du har ett professionellt förhållningssätt och stor integritet. Är du dessutom lösningsorienterad, strukturerad och har hög servicekänsla så kommer du att bli mycket uppskattad. Tar du därutöver med dig en portion humor passar du väl in hos oss!

Du har som lägst gymnasial utbildning, det är meriterande med någon form av tilläggskompetens som inriktar sig på någon/några av de arbetsuppgifter som ingår i chefsassistenttjänsten. Du behärskar svenska flytande i såväl tal som skrift. Du har god vana av att arbeta med datorn som arbetsverktyg och kan arbeta med Officepaketet obehindrat. Erfarenhet av arbete i Time Care, Visma affärslösningssystem och PersonecP är meriterande.

ÖVRIGT
Hallstahammars kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.
Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

Chefsassistent

Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög k... Visa mer
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet.

Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök.

Strandgårdens äldreboende ligger i Kolbäck som har 46 lägenheter. Här arbetar 43 undersköterskor/ vårdbiträden. Du kommer att arbeta ensam som chefsassistent på boendet men har kollegor i kommunen som du kommer samverka med.

ARBETSUPPGIFTER
Att vara chefsassistent innebär att du i din roll bistår ledningen inom äldreomsorgen. Du är direkt underställd chefen på arbetsplatsen Strandgården och arbetar huvudsakligen med administrativa uppgifter. Rollen är bred och dina arbetsdagar kan vara mycket varierande beroende på vad som händer och vad som behöver prioriteras för stunden.

I uppdraget ingår bland annat att fakturahantering, skriva anställningsavtal, hålla koll på anställningstid och företrädesrätt för vikarier, upprätta och aktualisera personalförteckningar, ta emot sjukanmälan, ansvara för schemaläggning och vikarieanskaffning mm.

Du kommer att ge support, stöd och handleda till användare och administrera behörigheter till aktuella system.

I uppdraget ingår det även att bemanna receptionen på Strandgårdens äldreboende. Du kommer att vara ansiktet utåt, eftersom en stor del av arbetet utgår från entrén och receptionen. Du hänvisar, vägleder och informerar besökare, boende och närstående.

Om du är en driven, nyfiken och initiativtagande person som trivs med att arbeta i en dynamisk organisation har du kommit rätt! Du kommer att få ta stort eget ansvar och din förmåga att arbeta i denna stöttande funktion kommer utifrån just dina kvalifikationer skapa att vi tillsammans utvecklar ett utmanande och stimulerande arbete!

KVALIFIKATIONER
Du drivs av att ge service till andra och kundtillfredsställelse är viktigt för dig, såväl internt som externt. Du är resultatorienterad och har god samarbetsförmåga, du har inget emot att ta dig an tuffare likväl som enklare utmaningar/uppgifter.

Du har förmåga att arbeta proaktivt, kan snabbt identifiera vad som behöver göras och tvekar inte att hugga i där det behövs. Du utstrålar säkerhet och trygghet och arbetar fokuserat och kontrollerat i stressade situationer. Du trivs i en koordinerande roll där du och ditt arbete är en viktig kugge i den löpande verksamheten.

Du är drivande, självgående och kan prioritera när så krävs. Du är noggrann och ansvarsfull och trivs att arbeta i team samtidigt som du har förmåga att arbeta självständigt. Du kan snabbt anpassa dig till ändrade omständigheter och är villig att bredda din kompetens.

Din personliga lämplighet är avgörande i denna rekrytering. Du har ett professionellt förhållningssätt och stor integritet. Är du dessutom lösningsorienterad, strukturerad och har hög servicekänsla så kommer du att bli mycket uppskattad. Tar du därutöver med dig en portion humor passar du väl in hos oss!

Du har som lägst gymnasial utbildning och det är meriterande med någon form av tilläggskompetens som inriktar sig på någon/några av de arbetsuppgifter som ingår i chefsassistenttjänsten.

Tidigare yrkeserfarenhet i liknande roll är meriterande.

Du behärskar svenska flytande i såväl tal som skrift, att kunna formulera sig lättförståeligt i skrift. Du har god vana av att arbeta med datorn som arbetsverktyg och kan arbeta med Officepaketet obehindrat. Erfarenhet av arbete i Time Care, Visma affärslösningssystem och PersonecP är meriterande.

ÖVRIGT
Hallstahammars kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

Chefsassistent LSS

Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög k... Visa mer
Med Bergslagens skogar i norr, Mälaren i söder och med ett rikt kulturarv som omfattar både en lång industrihistoria, ett kungligt slott och unik kulturmiljö kring Strömsholms kanal är Hallstahammars kommun en plats som lockar både besökare och nya invånare. Vi är en växande kommun med 16 600 invånare i en dynamisk region med närhet till såväl natur som storstad. Vi har ett företagsklimat som är bland det bästa i länet och vi levererar en välfärd med hög kvalitet.

Vår vision är att vara en kommun där allt är enkelt och nära, där nytänkande och kreativitet är självklart. Givetvis visar vi ansvar och engagemang för att kunna skapa ett bättre samhälle och miljö för kommande generationer. Kort sagt så ska du hitta det goda livet i storstadens närhet i Hallstahammars kommun oavsett om du bor här, driver företag, arbetar i kommunen eller bara är här på tillfälligt besök.



ARBETSUPPGIFTER
Vi söker en vikarierande chefsassistent till LSS-verksamheten. Du kommer ingå i ett team med en områdeschef, 5 enhetschefer, kvalitetssamordnare och en chefsassistent.

Att arbeta som chefsassistent innebär att du kommer bistå ledningen inom LSS verksamheten med en rad olika arbetsuppgifter. Din roll är bred men i huvudsak administrativ och dina arbetsuppgifter för dagen kan se olika ut beroende på vad som händer och vad som är prioriterat för stunden.
Arbetsuppgifter som ingår i uppdraget som chefsassistent handlar bland annat om att du ska hantera områdets leverantörsreskontra vilket innebär utredning av fakturor, interna och externa debiteringar samt handkassor. Du kommer även skriva anställningsavtal, hålla koll på anställningstid och företrädesrätt, upprätta och aktualisera personalförteckningar, hantera tidrapporter, schemaläggning samt bevaka frånvaro. Chefsassistentens viktigaste roll är att hjälpa och stötta chefen med olika administrativa uppgifter samt samordna och driva egna projekt.

Om du är en driven, nyfiken och initiativtagande person som trivs med att arbeta i en dynamisk organisation har du kommit rätt! Du kommer att få ta stort eget ansvar och utifrån just dina kvalifikationer kommer du tillsammans med dina kollegor att bidra till att skapa ett utmanande och stimulerande arbete.



KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som är glad, prestigelös och som är intresserad och har erfarenhet av LSS verksamhet. Du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter vilket gör att du snabbt kan sätta dig in i din nya roll. Du drivs av att ge service till andra och kundtillfredsställelse är viktigt för dig, såväl internt som externt. Du är resultatorienterad och har god samarbetsförmåga, du har inget emot att ta dig an tuffare likväl som enklare utmaningar/uppgifter.

Du har förmåga att arbeta proaktivt och du kan snabbt identifiera vad som behöver göras och tvekar inte att hugga i där det behövs.
Du utstrålar säkerhet och trygghet och arbetar fokuserat och kontrollerat i stressade situationer. Du trivs i en koordinerande roll där du och ditt arbete är en viktig kugge i det löpande arbetet. Du är drivande, självgående och kan prioritera när så krävs. Du är noggrann och ansvarsfull och trivs att arbeta i team samtidigt som du har förmåga att arbeta självständigt. Du kan snabbt anpassa dig till ändrade omständigheter och är villig att bredda din kompetens. Din personliga lämplighet kommer vara avgörande i denna rekrytering.

Du har ett professionellt förhållningssätt och stor integritet. Är du dessutom lösningsorienterad, strukturerad och har hög servicekänsla så kommer du att bli mycket uppskattad. Du är social och älskar kontakten med andra människor och tror på allas lika värde och allas rätt till ett självständigt liv.

Du har som lägst gymnasial utbildning, det är meriterande med någon form av tilläggskompetens som inriktar sig på någon/några av de arbetsuppgifter som ingår i uppdraget. Du behärskar svenska flytande i såväl tal som skrift. Du har god vana av att arbeta med datorn som arbetsverktyg och kan arbeta med Officepaketet obehindrat. Erfarenhet av arbetet i TimeCare, Visma affärslösningssystem och PersonecP, Life Care är meriterande.





ÖVRIGT
Hallstahammars kommun ingår i finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

Chefsassistent

Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Att vara chefsassistent innebär att du kommer bistå ledningen inom äldreomsorgen. Din roll är bred men i huvudsak administrativ och dina arbetsuppgifter för dagen kan se olika ut beroende... Visa mer
Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden.



ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
Att vara chefsassistent innebär att du kommer bistå ledningen inom äldreomsorgen. Din roll är bred men i huvudsak administrativ och dina arbetsuppgifter för dagen kan se olika ut beroende på vad som händer och vad som är prioriterat för stunden.
Arbetsuppgifter som ingår i uppdraget som chefsassistent handlar bland annat om att du ska hantera områdets leverantörsreskontra vilket innebär utredning av fakturor, interna och externa debiteringar samt handkassor. Du kommer även skriva anställningsavtal, hålla koll på anställningstid och företrädesrätt, upprätta och aktualisera personalförteckningar samt bevaka frånvaro. Som chefsassistent kommer du ha ett övergripande ansvar för schemaläggning samt vikarieanskaffning och vi vill att du ser möjligheterna i digitaliseringen i den moderna tekniken.

Rent praktiskt så innefattar det att ge support, stöd och operativ handledning till användarna och administrera behörigheter till aktuella system samt planera och genomföra utbildningar till användarna.

I uppdraget ingår det även att bemanna receptionen på Äppelparkens äldreboende tillsammans med dina kollegor. Detta innefattar kvälls- och helgtjänstgöring. Du kommer att vara något av ansiktet utåt eftersom en stor del av arbetet utgår från entrén och receptionen. Du hänvisar, vägleder och informerar besökare, boende och närstående.

Om du är en driven, nyfiken och initiativtagande person som trivs med att arbeta i en dynamisk organisation har du kommit rätt! Du kommer att få ta stort eget ansvar och din förmåga att arbeta som en stöttande funktion kommer ta dig långt. Utifrån just dina kvalifikationer och dina kollegor kommer vi tillsammans att skapa ett så utmanande och stimulerande arbete som möjligt!



KVALIFIKATIONER
Kvalifikationer - Viktig
Du som har några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter kommer snabbt att sätta dig in i din nya roll! Du drivs av att ge service till andra och kundtillfredsställelse är viktigt för dig, såväl internt som externt. Du är resultatorienterad och har god samarbetsförmåga, du har inget emot att ta dig an tuffare likväl som enklare utmaningar/uppgifter.

Du har förmåga att arbeta proaktivt och du kan snabbt identifiera vad som behöver göras och tvekar inte att hugga i där det behövs.
Du utstrålar säkerhet och trygghet och arbetar fokuserat och kontrollerat i stressade situationer. Du trivs i en koordinerande roll där du och ditt arbete är en viktig kugge i det löpande arbetet. Du är drivande, självgående och kan prioritera när så krävs. Du är noggrann och ansvarsfull och trivs att arbeta i team samtidigt som du har förmåga att arbeta självständigt. Du kan snabbt anpassa dig till ändrade omständigheter och är villig att bredda din kompetens. Din personliga lämplighet kommer vara avgörande i denna rekrytering.

Du har ett professionellt förhållningssätt och stor integritet. Är du dessutom lösningsorienterad, strukturerad och har hög servicekänsla så kommer du att bli mycket uppskattad. Tar du därutöver med dig en portion humor passar du väl in hos oss!

Du har som lägst gymnasial utbildning, det är meriterande med någon form av tilläggskompetens som inriktar sig på någon/några av de arbetsuppgifter som ingår i chefsassistenttjänstenet. Du behärskar svenska flytande i såväl tal som skrift. Du har god vana av att arbeta med datorn som arbetsverktyg och kan arbeta med Officepaketet obehindrat. Erfarenhet av arbetet i Time Care, Visma affärslösningssystem och PersonecP är meriterande.






ÖVRIGT
Hallstahammars kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

Planerare

Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden. ARBETSUPPGIFTER Stöd i eget boende är en del av äldreomsorgen och omfattar hemtjänst, HSL-personal och förebyggande verksamhet. Området har drygt 100 medarbetare och leds av en områdeschef med fyra underställda enhetsche... Visa mer
Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden.

ARBETSUPPGIFTER
Stöd i eget boende är en del av äldreomsorgen och omfattar hemtjänst, HSL-personal och förebyggande verksamhet.
Området har drygt 100 medarbetare och leds av en områdeschef med fyra underställda enhetschefer.

Som planerare arbetar du nära enhetscheferna och chefsassistenterna för Stöd i eget boende tillsammans med dina planerarkollegor.
Du kommer ha ett varierande arbete som ställer stora krav på integritet och flexibilitet.
Du har en viktig roll att vara spindeln i nätet kring våra kunder och medarbetare. Det innebär bl.a. att du, utifrån biståndsbeslut, planerar medarbetarnas arbetsdag genom att planera och koordinera brukarbesök.
Vanligt förekommande arbetsuppgifter innefattar planering av brukarbesök, hantering av frånvaro hos den ordinarie personalen och bokning av vikarier .
Du ansvarar tillsammans med dina kollegor för den dagliga bemanningen och för att se till att målen för bemanning och effektivitet i planeringen är uppfyllda.

Att arbeta för ständig utvecklig är en självklarhet för dig.

KVALIFIKATIONER
Då arbetet innefattar mycket nära dialog med olika medarbetare i organisationen har du en god kommunikativ förmåga och vågar ta initiativ i dessa sammanhang. Du är alltid tydlig och transparent, håller vad som lovas, agerar professionellt och är affärsmässig i alla lägen och hanterar obehindrat det svenska språket i tal och skrift.

Arbetet är av administrativ karaktär och mycket god datorvana är ett krav.

Stor vikt kommer att läggas vid dina personliga egenskaper vid tillsättande av tjänsten.

Vänta inte med att skicka in din ansökan då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

ÖVRIGT
Hallstahammars kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

Assistent

Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden. Individ- och familjeomsorgen är en del av Socialförvaltningen och består av ca 70 medarbetare på tre enheter, i nära samarbete med varandra. I det administrativa teamet finns tre medarbetare. Teamet ansvarar för ett flertal... Visa mer
Hallstahammar är en liten kommun med stora möjligheter där du som medarbetare är en viktig del av någonting större. Du är med och skapar en kommun där utveckling, kreativitet och nytänkande är viktiga delar av vår vision för framtiden.

Individ- och familjeomsorgen är en del av Socialförvaltningen och består av ca 70 medarbetare på tre enheter, i nära samarbete med varandra. I det administrativa teamet finns tre medarbetare. Teamet ansvarar för ett flertal olika arbetsuppgifter såsom digitalt stöd, statistik, systemförvaltning, reception, arkivering, fakturahantering etc.

ARBETSUPPGIFTER
Som assistent/administrativt stöd inom Individ och familjeomsorgen, har du en viktig roll i att bistå chefer och medarbetare med digitalt och administrativt stöd i det dagliga arbetet. Du kommer att jobba nära både chefer och medarbetare och du kommer att ha en stor variation och bredd i arbetet. I arbetsuppgifterna ingår vanliga förekommande assistentuppgifter, receptionsarbete, ekonomiuppgifter och arkivhantering. Du ansvarar för vissa delar av introduktion av nya medarbetare.
I tjänsten ingår även rollen som e-samordnare där du, förutom omvärldsbevakning inom området, även är ett stöd vid användande av IT-system och digitala hjälpmedel.

Vi söker dig som är en driven, nyfiken och initiativtagande person som trivs med att arbeta i en dynamisk organisation. Du kommer att få ta stort eget ansvar och din förmåga att arbeta som en stöttande funktion kommer ta dig långt. Du kommer att ingå i ett härligt team bestående av 3 medarbetare som tillsammans stödjer hela individ och familjeomsorgen med varierande arbetsuppgifter.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom Individ och familjeomsorg. Önskvärt är kunskap om myndighetsutövning och offentlig ärendehantering.

Du drivs av att ge service till andra och kundtillfredsställelse är viktigt för dig, såväl internt som externt. Du är resultatorienterad och har god samarbetsförmåga, du har inget emot att ta dig an tuffare likväl som enklare utmaningar/uppgifter.

Du har förmåga att arbeta proaktivt och du kan snabbt identifiera vad som behöver göras och tvekar inte att hugga i där det behövs. Du har en naturlig trygghet och arbetar fokuserat och kontrollerat i stressade situationer. Du trivs i en koordinerande roll där du och ditt arbete är en viktig kugge i det löpande arbetet. Du är drivande, självgående och kan prioritera när så krävs. Du är noggrann och ansvarsfull och trivs att arbeta i team samtidigt som du har förmåga att arbeta självständigt. Du kan snabbt anpassa dig till ändrade omständigheter och är villig att bredda din kompetens. Din personliga lämplighet kommer vara avgörande i denna rekrytering.

Du har som lägst gymnasial utbildning, det är meriterande med någon form av tilläggskompetens som inriktar sig på
någon/några av de arbetsuppgifter som ingår i assistenttjänsten. Du behärskar svenska flytande i såväl tal som skrift. Du har god vana av att arbeta med datorn som arbetsverktyg och kan arbeta med Officepaketet obehindrat. Erfarenhet av arbetet i Time Care, Visma affärslösningssystem, PersonecP och Lifecare är meriterande.

ÖVRIGT
Hallstahammars kommun är ett finskt förvaltningsområde och vi ser gärna sökanden med kunskaper i finska i tal och skrift.

Alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp undanbedes vänligen men bestämt. Visa mindre

administratör 50%

Ansök    Nov 26    Randstad    Administrativ assistent
Arbetsbeskrivning Brinner du för administrativa arbetsuppgifter samt att ha ordning och reda? Studerar du, eller har en annan sysselsättning på 50% kan denna tjänsten vara något för dig!  Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver... Visa mer
Arbetsbeskrivning
Brinner du för administrativa arbetsuppgifter samt att ha ordning och reda? Studerar du, eller har en annan sysselsättning på 50% kan denna tjänsten vara något för dig! 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I denna roll kommer du arbeta med administrering och backa upp det befintliga teamet på plats. 

Arbetstider
Då vi nu söker en person för arbete på 50% är det i enlighet med vårt kollektivavtal viktigt att du som söker kan uppvisa intyg om att du har en annan huvudsaklig sysselsättning i form av studier eller annat arbete med en omfattning om 50%. Tjänsten kan komma att utökas både vad gäller arbetsuppgifter och omfattning längre fram. 

Kvalifikationer
Vi ser att du har minst 1 års erfarenhet av att arbeta i en administrativ roll, gärna inom transportledning. Vidare har du arbetat med fakturering och gärna prissättningar. Skulle du dessutom beskriva dig som effektiv, noggrann och med en härlig energi? Då tror vi att du är rätt person att söka denna tjänst. 

För att vara aktuell för detta uppdrag krävs det att du har:

• gymnasium eller likvärdig utbildning.
• minst 1 års arbetslivserfarenhet som administratör.
• goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt.
• körkort och tillgång till bil.

Vi söker dig som har liknande erfarenheter sedan tidigare. Du är självgående och har ett effektivt arbetssätt. Vidare är du duktig på att kommunicera, är strukturerad och har en positiv energi. Som person är du öppen, glad och framåt. Du har enkelt för att sätta dig in i nya arbetsuppgifter, har ett driv och är samarbetsvillig. För att trivas i rollen behöver du vara lösningsorienterad och flexibel. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Sista ansöknings dag är 2019-12-04, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ebba Jonasson
[email protected]

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward. Visa mindre

Administratör Kolbäck

Ansök    Maj 21    Veolia    Administrativ assistent
Till Veolias metallåtervinningsanläggning i Kolbäck söker vi nu en administratör. Som administratör på vår anläggning i Kolbäck kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att ta emot och hantera privat- och småföretags-kunder som vill sälja järn- och metallskrot, samt hantera ersättningar för material. Arbetet innebär även receptionstjänst och övriga administrativa arbetsuppgifter i våg- och affärssystem, orderhantering, fakturering och liknande. Kvalifik... Visa mer
Till Veolias metallåtervinningsanläggning i Kolbäck söker vi nu en administratör.

Som administratör på vår anläggning i Kolbäck kommer dina främsta arbetsuppgifter vara att ta emot och hantera privat- och småföretags-kunder som vill sälja järn- och metallskrot, samt hantera ersättningar för material. Arbetet innebär även receptionstjänst och övriga administrativa arbetsuppgifter i våg- och affärssystem, orderhantering, fakturering och liknande.

Kvalifikationer

• God datorvana
• Förstå och tala engelska
• Materialkunskap inom järn och metall är meriterande

För att trivas i rollen tror vi att du har en god social förmåga och trivs med kundkontakt. Du har god samarbetsförmåga och kan hantera arbete i ett högt tempo. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du delar Veolias värderingar: ansvar, solidaritet, respekt, innovation och kundfokus, samt tillämpar dessa i ditt yrkesutövande.

Veolia erbjuder dig

Veolia är en internationell koncern med stora karriärmöjligheter, såväl i Sverige, Norden och globalt. Vi erbjuder dig ett arbete där du får möjlighet att utvecklas och arbeta med kompetenta medarbetare i ett stabilt företag som erbjuder goda villkor. Vi jobbar med spännande och intressanta kunder inom industri, anläggningsdrift och energi, där hälsa och säkerhet är en förutsättning för vår affär. Som anställd hos får du arbeta med modern branschteknik, som tar tillvara på kundens och samhällets resurser.

Kontakt och ansökan

Vi gör löpande urval och intervjuer så skicka in din ansökan via vår karriärsida så snart som möjligt. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

För mer information om tjänsten kontakta:
Platschef Tomas Matt, tfn 072-562 98 00
Rekryteringsspecialist Cecilia Jansson, tfn 072-588 32 20 Visa mindre