Lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Hallstahammar

Se lediga jobb som Kundtjänstmedarbetare i Hallstahammar. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Hallstahammar som finns hos arbetsgivaren.

Kundserviceansvarig

Brukar du beskriva dig själv som ”spindeln i nätet”? Gillar du att ha ”många bollar i luften”? Det finns många sätt att beskriva vår nästa Kundserviceansvarig på, men om du tycker om att hjälpa andra så är det här rollen för dig! Rollen som Kundserviceansvarig Som Kundserviceansvarig hos oss på Colly Flowtech spelar du en avgörande roll i mitten av organisationen. Du kommer ansvara för offert- och orderhantering och vara i kontakt med många av våra andra... Visa mer
Brukar du beskriva dig själv som ”spindeln i nätet”? Gillar du att ha ”många bollar i luften”? Det finns många sätt att beskriva vår nästa Kundserviceansvarig på, men om du tycker om att hjälpa andra så är det här rollen för dig!
Rollen som Kundserviceansvarig
Som Kundserviceansvarig hos oss på Colly Flowtech spelar du en avgörande roll i mitten av organisationen. Du kommer ansvara för offert- och orderhantering och vara i kontakt med många av våra andra avdelningar som inköp, försäljning, produktion och lager. Du kommer stötta alla avdelningar och är ytterst ansvarig över kundnöjdhet och leveranssäkerhet.
Rollen är både operativ och strategisk. Du kommer vara ensam som kundservicemedarbetare inom affärsområdet och ansvara för att det dagliga flyter på som det ska. Som Kundserviceansvarig kommer du också jobba aktivt med förbättringar för funktionen och utveckla arbetet internt.
Rollen är placerad på vårt kontor i Kolbäck. Du kommer bli en del av ett tight team bestående av Affärsområdeschef, Produktchef, Lageransvarig och Inköpsansvarig.
Dina huvudsakliga ansvarsområden:
Kundnöjdhet – Ansvarar för att säkerställa högsta möjliga kundnöjdhet genom effektiv och proaktiv kommunikation.
Leveranser: Säkerställer korrekta leveranslöften och proaktiv kommunikation vid avvikelser. Samordnar med inköp och leverantörer.
Processer: Ansvarar för att avdelningen följer företagets policys och processer.
Grunddata: Säkerställer att grunddata är korrekt och uppdaterad för att möjliggöra effektiv kundservice, minimera fel och möjliggöra effektiv orderhantering.
Förbättringar: Leder förändringsarbete inom kundservice genom att identifiera förbättringsområden, implementera nya lösningar och utbilda teamet.
Rapportering och ansvar: Rapporterar nyckeltal och avvikelser. Tar ansvar för att identifiera och åtgärda problem som påverkar kundservice.


För att lyckas i rollen behöver du:
Erfarenhet av kundservice, order och offerthantering.
Kunna utrycka dig obehindrat på både svenska och engelska.
Ha god problemlösningsförmåga
Vilja att ständigt utveckla och förbättra dig själv och dina arbetssätt

Vi söker dig som är både strategisk och handlingskraftig, och som trivs i en miljö där du får möjlighet att påverka och utveckla. Som en del av vårt team kommer du att få möjlighet att driva förändringar och inspirera andra. Vi söker dig som är en skicklig kommunikatör och samarbetspartner, med en stark drivkraft att leverera utmärkta resultat.
Vad erbjuder vi?
Vårt team är ryggraden i vår verksamhet och vi tror på att skapa en arbetsmiljö där våra medarbetare kan trivas, växa och blomstra. Vi investerar stort i utveckling och arbetsmiljö, vilket är avgörande för att attrahera och behålla de bästa medarbetarna.
Colly Flowtech är kollektivavtalsanslutna vilket innebär att du får tjänstepension och föräldralön. Här är några av våra förmåner:
Kompetensutveckling
Friskvårdsbidrag 4 000 kr
Företaget står för 4 stycken naprapati- eller massagebehandlingar per år för medarbetare
Extra grupplivförsäkring till alla medarbetare
Hälsofrämjande fokus med 37,5 timmars arbetsvecka, lediga halv- och klämdagar och frukost varje morgon

Välkommen med din ansökan!
Vi jobbar mot en fördomsfri rekryteringsprocess och vill uppnå bästa möjliga matchning mellan kandidat och Colly Flowtech. Som en del av rekryteringen använder vi därför Assessios tester för att mäta personlighet och problemlösningsförmåga. De kandidater som uppfyller kvalifikationerna i högst utsträckning kommer gå vidare till att få utföra dessa tester. Testet för problemlösningsförmåga tar 12 minuter att utföra och personlighetstestet tar ca 20 minuter.
För att ytterligare hålla en fördomsfri rekryteringsprocess och dessutom förenkla ansökningsprocessen tackar vi vänligt nej till personliga brev. Ansök istället endast med ditt CV eller LinkedIn-profil.
Sista dagen att skicka in din ansökan är torsdag, 3 oktober.
Om Colly Flowtech
Colly Flowtech är en ledande leverantör av innovativ flödesteknik och erbjuder de bästa helhetslösningarna av flödesprodukter till den tillverkande industrin på skandinaviska marknaden. Genom kombinationen av egen produktion och samarbeten med världsledande leverantörer erbjuds våra kunder den senaste teknologin och de mest innovativa produkterna.
Vi har gjort en stark resa sedan vi grundades 2007, då vi vuxit från 8 miljoner i omsättning till 300 miljoner 2023. Därtill har också antalet anställda ökat och vi är idag över 70 medarbetare. Vår sammanhållning och envishet har drivit oss framåt, med mod, hängivenhet och en passion för att göra skillnad. Tillsammans har vi byggt ett företag som förändrat spelreglerna inom branschen. Vi ser nu fram emot kommande år där tillväxt, fortsatt framgång och investeringar i våra medarbetare är i fokus.
Vår vision är att överträffa högt ställda förväntningar, med en motiverande och hälsosam arbetsplats. Välkommen till Colly Flowtech!
För att få en inblick i vår vardag i Kolbäck, ta gärna en titt på videon här nere! Visa mindre

Vikarierande logistiksupport till Stena Recycling i Hallstahammar

Ansök    Maj 22    A Hub AB    Kundtjänstmedarbetare
Vår kundStena Recyclingär ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Duerbjuds en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Eftersom de vill skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att lyckas i din nya roll börjar din medarbetarresa med en gedigen introduktionsutbildning. Dessutom satsar demycket på kompetenshöjan... Visa mer
Vår kundStena Recyclingär ett av Europas ledande återvinningsföretag och erbjuder helhetslösningar inom återvinning och cirkulära tjänster. Duerbjuds en trygg och rolig arbetsplats, full av kompetenta och hjälpsamma kollegor som gärna delar med sig av sin kunskap. Eftersom de vill skapa bästa möjliga förutsättningar för dig att lyckas i din nya roll börjar din medarbetarresa med en gedigen introduktionsutbildning. Dessutom satsar demycket på kompetenshöjande insatser och som en del av en större koncern finns många möjligheter för dig som vill växa, både individuellt och tillsammans med dem.Du kommer attingå i ett mindre team somäven är en del av ett regionalt team som består av totalt 12 personer.
Om rollen & dina ansvarsområdenSom Logistiksupport är du den första som kunder och chaufförer har dialog med när de kommer in till filialen med material eftersom du ansvarar för att ta emot och väga in det inkommande och utgående materialet på flera filialer. Du kommer ha ett nära samarbete med produktionspersonal kring inkommande och utgående material samt stötta sälj och övriga funktioner vid frågor som rör transporter. I din roll arbetar du även mycket administrativt i affärssystem med exempelvis kontroller av avtal, avvikelser, orders, priser och vikter. Att ha intresse av och helhetsförståelse för företagets affär är därför väldigt viktigt.
Du kommer att delta på transportmöten för att säkra och utveckla samarbetet med transportörer. Att delta och driva mindre projekt samt förbättringsarbeten gällande logistik förekommer också.
Om digVi tror att du som söker är en självständig person som trivs i en serviceinriktad roll där du kommer vara ansiktet utåt mot företagets kunder. Du är bra på att samarbeta, både vad gäller kunder och kollegor internt men har också förmåga att vara tydlig och kravställa när det behövs. Du arbetar gärna proaktivt där du själv tar egna initiativ till att driva på förbättringar och ligga steget före vad det gäller utmaningar inom transport. Vidare ser vi att du har en bra kommunikativ förmåga som särskilt syns i att du har lätt för att prata med olika personer och förstå deras perspektiv. På företagetär det högt tempo, en händelsestyrd och föränderlig verksamhet så din förmåga att snabbt hantera och prioritera bland arbetsuppgifter är avgörande.

Kvalifikationer
Gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning
Erfarenhet och vana vid att arbeta i digitala system samt lätt för att lära nya
Goda skriftliga och kommunikativa kunskaper i svenska och engelska

Vi ser det som meriterande om du har
B-körkort
Vana vid att arbeta inom logistik/transport
Utbildning inom logistik/transport

Övrigt
Start:Omgående, uppdraget sträcker sig åtta veckor
Plats: Hallstahammar
Omfattning:Heltid, vardagar med arbetstider förlagda 08-17Anställningsform: Visstidsanställning, konsultuppdragLåter detta som en intressant roll för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Urvalet sker löpande.
A-hub is an equal opportunity employer and is committed to creating a diverse working environment. All qualified candidates will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation, gender identity, national origin, age or disability.
By submitting your application for this job, you are consenting to A-hub using your personal information in accordance with our GDPR compliance policy. Visa mindre

Lingon söker nya kundtjänstmedarbetare! Grundlön+Provision

Ansök    Jan 31    Berry Energi AB    Kundtjänstmedarbetare
Lingon är inne i en expansiv fas där vi söker dig som vill tjäna mycket pengar, utvecklas inom försäljning och kundrelation! Välkommen till Lingon, ditt nya hem med oändliga utvecklingsmöjligheter oavsett vem du är, hur du är, eller vad du vill bli. Dina arbetsuppgifter: - Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder över telefon - Besvara mail - Merförsäljning -Winback med generös provision Vi erbjuder dig: - Utbildning i världsklass - AWs och diverse ro... Visa mer
Lingon är inne i en expansiv fas där vi söker dig som vill tjäna mycket pengar, utvecklas inom försäljning och kundrelation! Välkommen till Lingon, ditt nya hem med oändliga utvecklingsmöjligheter oavsett vem du är, hur du är, eller vad du vill bli.
Dina arbetsuppgifter:
- Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder över telefon
- Besvara mail
- Merförsäljning
-Winback med generös provision


Vi erbjuder dig:
- Utbildning i världsklass
- AWs och diverse roliga evenemang
- En arbetsplats med sköna kollegor och härlig gemenskap
- En varierande tjänst med stora utvecklingsmöjligheter
- Tävlingar med grymma prisutdelningar
-Grundlön 25 000+Provision


Vi söker dig som:
- Är social och har bra samarbetsförmåga
- Gillar att kunna påverka din egen lön
- Är en snabbtänkt problemlösare
- Är flytande i tal och skrift på svenska
- Gillar tävlingar och en fartfylld arbetsplats Visa mindre

Jobba I Malta

Ansök    Nov 24    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta! Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Malta ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Energisk & vill jobba i Malta ? Inget belastni... Visa mer
Sök jobbet som spelvärd på RoligaJobb för att jobba i Malta!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Malta? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Malta. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Malta
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Energisk & vill jobba i Malta
? Inget belastningsregister Visa mindre

Jobba I Cypern

Ansök    Apr 7    Getdet AB    Kundtjänstmedarbetare
Sök jobbet som kundtjänst på RoligaJobb för att jobba i Cypern! Pratar du ren svenska & vill jobba i Cypern? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Cypern. Sök Nu! ???? Erbjuder: ? Fast grundlön & bonus ? Jobba i Cypern ? Betald resa, boende & utbildning Krav: ? Ren svenska i tal & skrift ? Vill jobba som kundtjänst i Cypern ? Dri... Visa mer
Sök jobbet som kundtjänst på RoligaJobb för att jobba i Cypern!
Pratar du ren svenska & vill jobba i Cypern? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar RoligaJobb dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba i Cypern. Sök Nu! ????
Erbjuder:
? Fast grundlön & bonus
? Jobba i Cypern
? Betald resa, boende & utbildning
Krav:
? Ren svenska i tal & skrift
? Vill jobba som kundtjänst i Cypern
? Driven & resultatorienterad Visa mindre

Kundservicemedarbetare/Inköpsassistent till utvecklande företag!!

Ny tjänst till Reison Medicals ABs kundservice och inköpsavdelning. Vill Du vara med på en jättespännande och utvecklande resa?  Spana då in den här tjänsten. Reison Medical AB är ett medicintekniskt företag som tillverkar och säljer tillbehör till operationsbord. Företaget har sitt säte i Hallstahammar och levererar sina produkter till ett 25-tal länder världen över.  Företaget är certifierade enligt ISO 13485, har fn10 anställda och omsatte 2021 ca 3... Visa mer
Ny tjänst till Reison Medicals ABs kundservice och inköpsavdelning.

Vill Du vara med på en jättespännande och utvecklande resa?  Spana då in den här tjänsten.

Reison Medical AB är ett medicintekniskt företag som tillverkar och säljer tillbehör till operationsbord. Företaget har sitt säte i Hallstahammar och levererar sina produkter till ett 25-tal länder världen över.  Företaget är certifierade enligt ISO 13485, har fn10 anställda och omsatte 2021 ca 32 Miljoner SEK. Bolaget har en vision om att kunna växa 15-20% per år i en marknad som har stor potential.

Företaget är stabilt och välmående och är känt för att alltid ge sina kunder en utmärkt service och support.

Reison söker nu en sälj- och serviceinriktad medarbetare med fokus på kundservice.
 I tjänsten ingår såväl orderhandläggning som support till våra kunder. Tjänsten innefattar även andra administrativa arbetsuppgifter såsom inköp av råvarumaterial och dokumenthantering mm.

Du har ett stort engagemang och intresse för kunddialoger och kommer delvis att vara företagets ansikte utåt. Vi förväntar oss att Du har minst 2 års erfarenhet av att tillmötesgå och omhänderta kunders behov och önskemål. Du skall ha god förmåga att kunna uttrycka Dig i såväl tal som skrift på flytande Svenska och Engelska. Har Du ytterligare språkkunskaper är det ett stort plus.
Bolaget är i en tillväxtfas vilket periodvis kräver att Du skall vara både flexibel och anpassningsbar och i allra högsta grad prestigelös.
Företaget är ett mycket modernt och jämställt bolag som har byggt upp en fantastisk laganda som vi värnar mycket om. Därför sätter vi stor vikt vid din personliga lämplighet.

Du skall ha dokumenterad erfarenhet från Visma, Monitor eller likvärdigt affärssystem, och kunna behärska såväl word som Excel.

Du blir säkert nyfiken och har frågor. Ring då gärna Henrik Nitz 070-160 20 91

Se även https://reison.se/sv/

Sök nu! Vi behöver dig nu!

Anställning kan komma att ske före sista ansökningsdatum.

Välkommen in med din ansökan!

 

 

 





Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer. Visa mindre

Kundservicemedarbetare/Inköpsassistent till utvecklande företag!!

Ny tjänst till Reison Medicals ABs kundservice och inköpsavdelning. Vill Du vara med på en jättespännande och utvecklande resa?  Spana då in den här tjänsten. Reison Medical AB är ett medicintekniskt företag som tillverkar och säljer tillbehör till operationsbord. Företaget har sitt säte i Hallstahammar och levererar sina produkter till ett 25-tal länder världen över.  Företaget är certifierade enligt ISO 13485, har fn10 anställda och omsatte 2021 ca 3... Visa mer
Ny tjänst till Reison Medicals ABs kundservice och inköpsavdelning.

Vill Du vara med på en jättespännande och utvecklande resa?  Spana då in den här tjänsten.

Reison Medical AB är ett medicintekniskt företag som tillverkar och säljer tillbehör till operationsbord. Företaget har sitt säte i Hallstahammar och levererar sina produkter till ett 25-tal länder världen över.  Företaget är certifierade enligt ISO 13485, har fn10 anställda och omsatte 2021 ca 32 Miljoner SEK. Bolaget har en vision om att kunna växa 15-20% per år i en marknad som har stor potential.

Företaget är stabilt och välmående och är känt för att alltid ge sina kunder en utmärkt service och support.

Reison söker nu en sälj- och serviceinriktad medarbetare med fokus på kundservice.
 I tjänsten ingår såväl orderhandläggning som support till våra kunder. Tjänsten innefattar även andra administrativa arbetsuppgifter såsom inköp av råvarumaterial och dokumenthantering mm.

Du har ett stort engagemang och intresse för kunddialoger och kommer delvis att vara företagets ansikte utåt. Vi förväntar oss att Du har minst 2 års erfarenhet av att tillmötesgå och omhänderta kunders behov och önskemål. Du skall ha god förmåga att kunna uttrycka Dig i såväl tal som skrift på flytande Svenska och Engelska. Har Du ytterligare språkkunskaper är det ett stort plus.
Bolaget är i en tillväxtfas vilket periodvis kräver att Du skall vara både flexibel och anpassningsbar och i allra högsta grad prestigelös.
Företaget är ett mycket modernt och jämställt bolag som har byggt upp en fantastisk laganda som vi värnar mycket om. Därför sätter vi stor vikt vid din personliga lämplighet.

Du skall ha dokumenterad erfarenhet från Visma, Monitor eller likvärdigt affärssystem, och kunna behärska såväl word som Excel.

Du blir säkert nyfiken och har frågor. Ring då gärna Henrik Nitz 070-160 20 91

Se även https://reison.se/sv/

Sök nu! Vi behöver dig nu!

Anställning kan komma att ske före sista ansökningsdatum.

Välkommen in med din ansökan!

 

 

 





Q har kollektivavtal och är medlem i branschorganisationen Almega samt i Svenskt Näringsliv. Företaget erbjuder interims- och rekryteringslösningar inom branscherna IT, teknik, administration, ekonomi, industri samt lager/logistik med personallösningar inom olika befattningsnivåer. Visa mindre

Kundservicemedarbetare

Välkommen till oss i natursköna Mölntorp, mellan Eskilstuna och Västerås. Intra-gruppen är sedan 2007 en del av industrikoncernen Teka Industrial S.A. som är en av världens största tillverkare av diskbänkar och vitvaror med fabriker över hela världen. Intra-gruppen är marknadsledare i Skandinavien inom produktgrupperna diskbänkar och sanitetsutrustning i rostfritt stål och vi finns representerade i Sverige, Norge, Danmark och Holland. Intra-gruppen har st... Visa mer
Välkommen till oss i natursköna Mölntorp, mellan Eskilstuna och Västerås.
Intra-gruppen är sedan 2007 en del av industrikoncernen Teka Industrial S.A. som är en av världens största tillverkare av diskbänkar och vitvaror med fabriker över hela världen. Intra-gruppen är marknadsledare i Skandinavien inom produktgrupperna diskbänkar och sanitetsutrustning i rostfritt stål och vi finns representerade i Sverige, Norge, Danmark och Holland. Intra-gruppen har stark fokus på design och är en internationell trendsetter inom sina produktområden. Läs mer på www.intra-teka.com/svenska
Intra Mölntorp - 500 år av innovation och design. Vackert beläget vid Kolbäcksån porlande inpå knuten ligger Intra Mölntorp, ett företag vars anor kan spåras tillbaka till 1500-talet, och första ägaren var ingen mindre än Gustav Vasa, en regent vida känd över världen som en av Sveriges mest färgstarka kungar. Under de 500 år som gått sedan dess, har fabriken i Mölntorp utvecklats från lokal spiksmedja till en internationell koncern med designade produkter i rostfritt stål för kök och badrum som specialitet. Antalet medarbetare uppgår i dagsläget till ca 85 personer i den svenska verksamheten.

I rollen som kundservicemedarbetare…
Ingår du i ett team om fyra medarbetare som via telefon och email ger stöd och support till våra fältsäljare och kunder. Du arbetar med order-och offertförfrågningar, orderregistrering, reklamationshantering samt produktsupport.
Vi söker dig…
Som är orädd och vågar lyfta luren. I bemötandet med kunderna är du servicemedveten och ser till att saker blir gjorda och färdigställda. Du har ett genuint kundfokus och drivs av att möta och överträffa kundens förväntningar. Du är också noggrann, ansvarsfull och samarbetar bra i en grupp. Vi ser att du har en gymnasieutbildning, och god kommunikationsförmåga i såväl svenska som engelska. Du har också god kunskaper i Microsoft Office och då främst i Excel samt gärna erfarenhet av att arbeta i vårt affärssystem, AX Microsoft.
Som person är du...
En lagspelare; du är hjälpsam, stödjande och samarbetsvillig. Du trivs i en strukturerad arbetsmiljö, med arbetsuppgifter av rutinartad och repetitiv karaktär, varvat med nytänkande och problemlösning. Då vi arbetar med kunden i centrum, där vi ska ge bästa service till alla våra intressenter oavsett situation, är det viktigt att du klarar av ett högt tempo och arbetstryck under perioder.
Intra-Tekas värdegrund; Omtanke, Engagemang, Vinnarinstinkt, Originalitet, Ägarskap, Respekt och Flexibilitet genomsyrar vår organisation och kultur. Rätt person delar och efterlever våra värderingar.
Så här ansöker du…
Din ansökan (CV och personligt brev) skickar du helst omgående, dock senast den 8 september till Sara Kärvås, HR administratör, på mail: [email protected]. Märk din ansökan med medarbetare till kundservice Intra Mölntorp. Frågor kring tjänsten besvaras av kundtjänstansvarig Linda Brickman per e-mail [email protected].
Facklig kontakt Unionen: Mikael Lejerdal, [email protected]
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Jobba hemifrån med säljande kundtjänst - Allente

Just nu söker vi nya säljinriktade servicestjärnor till vårt gäng på Allentes Kundservice! Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal... Visa mer
Just nu söker vi nya säljinriktade servicestjärnor till vårt gäng på Allentes Kundservice!
Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.
Du kommer att vara en del av ett dynamiskt team med andra individer som också brinner för försäljning och kundservice. Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna, ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål, utvecklas och når nya höjder tillsammans! Och självklart är det av största vikt för oss att vi har roligt medans vi gör det!
När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid, utbildningen kommer att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.


Några utav våra förmåner:
Fast månadslön + provision utan tak
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter


Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig!
Vi söker dig som..
Tycker om att ha kontakt med folk och har lätt för att samarbeta. Gillar att arbeta mot uppsatta mål och kontinuerlig uppföljning. Att ge service av bästa kvalité är något du alltid strävar efter. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din arbetsroll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav.
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska.
Bor i Sverige (OBS du måste jobba på din folkbokförda adress i Sverige, dvs inte utomlands)
Finns ej med i belastningsregister
Har grundläggande datorkunskap



Ta första steget i din resa med Webhelp - Ansök nu!
STARTDATUM: 2022-08-01
PLACERINGSORT: Valfritt, du arbetar permanent hemifrån. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Kalmar.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-Fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-07-22
Sök gärna jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish Visa mindre

Jobba hemifrån med säljande kundservice,sök till Allentes kommande starter!

Just nu söker vi nya säljinriktade servicestjärnor till vårt gäng på Allentes Kundservice! Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal... Visa mer
Just nu söker vi nya säljinriktade servicestjärnor till vårt gäng på Allentes Kundservice!
Som kundservicemedarbetare på Allente hanterar du inkommande samtal från våra kunder gällande beställningar, fakturafrågor och teknisk support. Din första uppgift är att besvara deras frågor och funderingar för att därefter lyssna efter deras behov och erbjuda dem Allentes produkter och tjänster som de saknar idag. Merförsäljning är en naturlig del av alla kundsamtal hos oss.
Du kommer att vara en del av ett dynamiskt team med andra individer som också brinner för försäljning och kundservice. Vårt team består av ett gäng drivna kollegor som alla har viljan att vinna, ni jobbar tillsammans med er Team Manager mot uppsatta mål, utvecklas och når nya höjder tillsammans! Och självklart är det av största vikt för oss att vi har roligt medan vi gör det!
När du anställs hos oss kommer du att starta tjänsten med en grundutbildning på heltid, utbildningen kommer att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din nya arbetsroll.

Viktigt gällande hemarbete:
Vi bryr oss om våra medarbetares välmående och arbetsmiljö. Eftersom detta är ett jobb där du arbetar hemifrån kommer vi under processens gång att säkerställa att din hemmamiljö är i linje med Webhelps standard gällande WFH-krav. Vår standard behöver efterföljas för att få en anställning.

Några utav våra förmåner:
Fast månadslön + provision utan tak
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter


Då Webhelp växer i en snabb takt finns det, för dig med rätt drivkraft, goda chanser till utveckling med interna karriärmöjligheter. Vi är idag den tredje största kundtjänstleverantören i världen där vi strävar efter att nå toppen - det gör vi gärna tillsammans med dig!

Vi söker dig som..
Tycker om att ha kontakt med folk och har lätt för att samarbeta. Du gillar att arbeta mot uppsatta mål och få kontinuerlig uppföljning samt att ge service av bästa kvalité. Du tycker försäljning låter intressant och ser fram emot att utvecklas i din nya roll. Tidigare erfarenhet inom service och försäljning är meriterande men inget krav.
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och känner sig bekväm med engelska.
Bor i Sverige (OBS du måste jobba på din folkbokförda adress i Sverige, dvs inte utomlands)
Finns ej med i belastningsregister
Har grundläggande datorkunskap



Ta första steget i din resa med Webhelp - Ansök nu!


STARTDATUM: 2022-09-19, 2022-10-03 eller 2022-10-17
PLACERINGSORT: Valfritt, du arbetar permanent hemifrån. Officiellt kommer du att tillhöra kontoret i Kalmar.
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, Mån-Fre 08.00-19.00, helg 10.00-19.00
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-10-07
Sök gärna jobbet redan idag! Vi gör löpande rekryteringar och urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.


Webhelp?is a multinational Business Process Outsourcing company with its head office in Paris, France, that is making business more human for the world’s most exciting brands.
By?choosing Webhelp,?you will be part of a community of over 100'000 game-changers from more than 190 locations, speaking more than 80 languages in 50+ countries.?
Join us at?Webhelp you will have the opportunity to be part of a multicultural team, a fast-paced?environment,?and a diverse pool of engaging projects for some of the most progressive brands worldwide.
More information can be found at www.webhelp.com
Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us
#swedish Visa mindre

Flex/Färdtjänstbokare/Driftledare

Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande hand... Visa mer
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Västanhede Trafik är ett företag som sätter Miljö, Människa och Partnerskap högt upp på priolistan. Miljön för oss alla, Människan som är såväl den anställde, kunden eller deras anhöriga, partnerskapet får åskådliggöra relationer i livet samt affärsrelationer för att stärka oss som arbetsgivare. Slutligen kan tilläggas att kittet i Västanhedes arbetsmiljöarbete stavas:
Alla människors lika värde!

Världen öppnar upp, lusten att få ut och åka är stor och därför ökar efterfrågan på våra tjänster.
Vi söker därför en Flex- och färdtjänstmottagare/Driftledare till vår depå i Hallstahammar.




Dina arbetsuppgifter
Du kommer, tillsammans med närmaste kollegorna, att främst serva våra kunder och resenärer via telefon genom att boka in och planera resor med Flexlinjen och färdtjänsten i Hallstahammar och Surahammar. Du kommer även arbeta med övrig trafik så som tex skolkörningar, särskolor samt beställningsresor.

Vi lägger scheman, beställer catering eller ordnar andra önskemål som våra resenärsgrupper har.
Vi arbetar alla gemensamt men har olika ansvarsområden, denna tjänst kommer främst arbeta med Flex och Färdtjänst.

Heltidsanställning, dvs 100%
Arbetstiden är förlagd på vardagar, mån-fre med kontorstider
6 månader provanställning sedan tillsvidareanställning


Din profil

• Glädjespridare som älskar att svara i telefon
• Prestigelös, nyfiken och effektiv som hugger tag i det som behöver göras
• En lagspelare som samtidigt kan ta egna initiativ och beslut
• En stort tålamod och förståelse för arbetsuppgifter som är återkommande och som ibland kräver lite extra förståelse
• Ett genuint intresse för att möta kunderna och resenärernas önskemål och behov
• Stresstålig och som har förmågan att prioritera arbetsuppgifter
• Logiskt tänkande och duktig på planering
• Lösningsfokuserad och öppen för förändringar
• Ett krav är god svenska i tal och skrift

Meriterande är om man har god lokalkännedom, främst i Hallstahammar och Surahammar men gärna lite kunskap om hela Västmanland med omnejd. Fordonsintresse och datavana, vi arbetar idag med dels Officepaketet, dels i diverse branschapplikationer och system tex HD Transport, BPL mfl. Jour ingår i tjänsten.




Ansökan
Är det dig vi söker?
Önskar startdatum så snart som möjligt, annars 15 augusti 2022.
Skicka in din ansökan till oss redan idag!
Vi arbetar löpande med rekryteringsprocessen och tillsättning kan ske innan annonstiden löpt ut.

Vid frågor eller funderingar, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Annika Nehrer via [email protected]
Sök tjänsten via: www.clockworkpersonal.se/lediga-jobb Visa mindre

Receptionister till sommaren 2020

Vill du ha ett roligt och utvecklande sommarjobb som receptionist på ett djursjukhus? Vill du arbeta med kompetenta, hjälpsamma och trevliga kollegor? Vi bedriver kvalificerad djursjukvård dygnet runt, året om och till oss är djurägarna alltid välkomna. Om jobbet: Receptionen tar emot och hjälper våra djurägare tillrätta. I arbetet ingår det också kontakter med olika försäkringsbolag, att ge service till djursjukhusets övriga personal och att svara i tel... Visa mer
Vill du ha ett roligt och utvecklande sommarjobb som receptionist på ett djursjukhus? Vill du arbeta med kompetenta, hjälpsamma och trevliga kollegor? Vi bedriver kvalificerad djursjukvård dygnet runt, året om och till oss är djurägarna alltid välkomna.

Om jobbet:

Receptionen tar emot och hjälper våra djurägare tillrätta. I arbetet ingår det också kontakter med olika försäkringsbolag, att ge service till djursjukhusets övriga personal och att svara i telefon.

Vem söker vi?

Vi söker dig som har ett brinnande intresse för service och är van att kommunicera med kunder. Du är en glad, positiv och lösningsorienterad person som har ett stort engagemang för ditt arbete där du alltid sätter kunden i fokus. Vi möter djurägare i olika situationer vilket betyder att du som person behöver vara empatisk och lyhörd för kundens önskemål och behov. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete i reception eller annan typ av serviceyrke. Vi ser det även som positivt om du har erfarenhet av arbete inom djursjukvård/sjukvård.

Arbetet innebär också mycket interna kontakter där du får möjlighet att samarbeta med och ge service till våra veterinärer och sköterskor. Därmed behöver du som person ha en god samarbetsförmåga, vara flexibel och strukturerad i ditt arbete. Du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift och är en van datoranvändare.

Vad erbjuder vi?

Hos oss hittar du ett roligt och socialt arbete där du får ge god service till våra djurägare. Du får arbeta tillsammans med engagerade och kompetenta kollegor i flertalet olika yrkesroller.

Om du vill bli del av vårt positiva och engagerade team som gör allt för att djur och djurägare ska få bästa möjliga vård och service är du varmt välkommen med en ansökan.

http://jobb.evidensia.se/.

Ort: Strömsholm, Specialistdjursjukhuset

Omfattning: Heltid, sommarvikariat. Det är viktigt att du som semestervikarie har möjlighet att arbeta heltid under hela sommaren. Kvälls och helgarbete ingår.

Sista ansökningsdag: 2020-01-06
Urval och tillsättning kan komma att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Har du frågor om semestervikariatet är du välkommen att kontakta HR-ansvarig Maria Coltman tfn: 0220-600009.

Varmt välkommen med din ansökan

Evidensia Specialistdjursjukhuset Strömsholm har funnits i över 50 år och är ett av Sveriges mest välrenommerade djursjukhus. Vi bedriver kvalificerad djursjukvård dygnet runt, året om och till oss är djurägarna alltid välkomna. Vi vill tillhandahåll djursjukvård i världsklass och vill vara Sveriges mest attraktiva arbetsgivare inom djursjukvård. I dag ingår Evidensia i IVC Group som består av cirka 700 djursjukhus och kliniker. Tillsammans arbetar vi för att driva den veterinärmedicinska utvecklingen framåt, för djurens bästa varje dag.

Evidensia Djursjukvård erbjuder trygg och personlig vård för hundar, katter, exotiska djur och hästar. På lokala djurkliniker och specialiserade djursjukhus i hela Sverige får viktiga familjemedlemmar hjälp med förebyggande friskvård, primärvård, akutvård, avancerad kirurgi och rehabilitering. Varje möte med djur och ägare ska göra skillnad och tillsammans tar våra engagerade medarbetare emot över 500 000 patientbesök per år. Tillsammans arbetar vi för att driva den veterinärmedicinska utvecklingen framåt, för djurens bästa varje dag.

Välkommen att läsa mer om oss på vår kliniksida Specialistdjursjukhuset Strömsholm (https://evidensia.se/klinik/evidensia-specialistdjursjukhuset-stromsholm/?gclid=EAIaIQobChMI_bunipu_5gIVA6MYCh3ltwqlEAAYASAAEgKGlvD_BwE) Visa mindre